Analist business
Angajator: | STS (Serviciul de Telecomunicații Speciale) |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.06.2024 |
Remote work: | On-site |
Furnizăm servicii de telecomunicaţii speciale şi de cooperare securizate, oriunde şi oricând, pentru România.
Cerinte
Responsabilități și sarcini
• Întocmește documentația necesară pentru demararea procesului de analiză
• Organizează întâlnirile de analiză de business cu partenerii externi și interni
• Documentează procesul de analiză pe tot parcursul acestuia
• Colaborează cu managerul de proiect pentru gestionarea cerințelor, de la analiză la proiectare, dezvoltare, testare și implementare soluție finală
• Evaluează factorii care influențează proiectul
• Evaluează riscurile asociate cu soluția tehnică propusă, în colaborare cu departamentul/departamentele responsabile de designul soluției și cu reprezentanții beneficiarului
• Colaborează cu departamentele tehnice responsabile de proiect pentru validarea internă a cerințelor beneficiarilor
• Întocmește raportul de documentare a cerințelor
• Organizează întâlnirile cu departamentele tehnice responsabile de proiect pentru transmiterea cerințelor beneficiarilor
• Asigură comunicarea către departamentele tehnice responsabile a modificărilor intervenite în cerințele beneficiarilor pe toată durata desfășurării proiectelor pe care le gestionează
• Întocmește informările care se transmit către beneficiari (în colaborare cu responsabilul de cont)
• Urmărește realizarea testelor de acceptanță
• Desfășoară activități de realizare a analizei în vederea definirii specificațiilor pentru construirea efectivă a sistemelor informatice, pentru a răspunde cerințelor utilizatorilor
• Desfășoară activități de asigurare a suportului tehnic în realizarea programelor pentru calculator, conform unor specificații predefinite, și asamblarea lor în sisteme coerente, inclusiv testarea în vederea asigurării conformității cu specificațiile
Cunoștințe necesare
• Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft PowerPoint – nivel mediu
• Cunoștințe de UML și instrumente pentru realizarea diagramelor de stare (Visio/Visual Paradigm/OmniGraffle)
• Cunoștințe de Agile Development, (SCRUM, Kanban) și organizarea taskurilor în JIRA
• Tehnici pentru versionarea documentelor (VCS/Git)
Condiții generale
• Cetățenie română și domiciliu în țară
• Stare bună de sănătate
• Media examenului de licență peste 7,00
• Să nu facă parte din partide, formațiuni sau organizații politice
• Să nu fi fost condamnat penal printr-o hotărâre judecătorească rămasă definitivă pentru o infracțiune săvârșită cu intenție, să nu fi executat o pedeapsă cu închisoarea, ca urmare a săvârșirii unei infracțiuni din culpă și să nu fie în curs de cercetare sau judecată într-un dosar penal
Condiții specifice
• Studii universitare de licență/master
• Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu/avansat
Aptitudini și abilități
• Identificarea nevoii reale de business
• Definirea scopului și valorii businessului (business case)
• Analiza, planificarea și monitorizarea cerințelor
• Luarea în considerare a alternativelor
• Facilitarea conflictelor între departamente sau echipă în timpul dezvoltării
• Gândire tehnică analitică
• Planificare și organizare
• Analiza și sinteza informațiilor
• Rezistență la efort intelectual
• Consultanță și consiliere
• Capacitatea de a lucra atât în echipă, cât și individual
• Inițiativă și implicare
• Atenție sporită la detalii și spirit de observație
• Flexibilitate
Beneficii
• Oportunitatea de a lucra în proiecte provocatoare, cu tehnologii de ultimă generație
• Stabilitatea locului de muncă
• Formare profesională continuă
• Egalitate de șanse
• Echipă profesionistă și performantă
• Asistență medicală gratuită
• Acces la facilități sportive
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Data Protection Legal Counsel Aplica fara CV | |
Power BI Developer Hybrid | |
IAM Engineer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (14) |
Raporteaza eroarea la