Customer Technical Support L2

Angajator: ESX
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Deva
  • Drobeta Turnu-Severin
  • Focsani
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 12.06.2024
    Remote work: Remote
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Descopera cea mai mare retea de sali de fitness si centre sportive din Romania, deschisa oricarei persoane fizice, doar cu aplicatia ESX!

    ESX are o comunitate actuala de 200.000 de membri din peste 100 de orase din Romania, iar utilizatorii platformei au avut deja acces de peste 3 milioane de ori la salile partenere folosind aplicatia.

    Profita de beneficiile abonamentului lunar care iti ofera acces zilnic la aproximativ 500 de centre sportive si sali de fitness din peste 100 de orase din Romania.

    Indiferent daca alegi sa faci fitness astazi sau yoga maine, ESX iti ofera posibilitatea de a alege activitatea preferata. Simplu, rapid si eficient!

    Descarca acum aplicatia ESX si alege sa faci parte din cea mai mare comunitate de pasionati de fitness din Romania. Bucura-te de o experienta sportiva dinamica, avand la dispozitie cele mai bune sali si centre sportive din reteaua ESX din intreaga tara!

    Cerinte

    Diplomă de licență în IT sau într-un domeniu conex;
    Experiență de minim 2-3 ani într-o poziție similară;
    Cunoștințe minime de programare și/sau QA
    Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
    Abilități de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor;
    Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului;
    Capacitatea de a lucra în mod colaborativ într-un mediu de echipă;
    Capacitate de prioritizare a task-urilor
    Capacitate de planificare, monitorizare a resurselor în vederea atingerii obiectivelor setate cu respectarea termenelor limita

    Responsabilitati

    Propune soluții tehnice și acorda asistență tehnică în rezolvarea problemelor utilizatorilor
    Colectarea și urmarirea rapoartele de incidente și acordarea asistenței tehnice potrivite
    Răspunde solicitărilor din partea echipelor de Customer Support și IT
    Documentarea soluțiile tehnice a problemelor identificate
    Comunicarea cu clienții la nevoie pentru colectarea datelor IT în vederea rezolvării rapide a situațiilor apărute
    Centralizarea bug-urile apărute si testarea lor
    Actualizarea constantă a statusurilor
    Analizarea logurilor în aplicație
    Susținerea meetingurilor zilnice/saptamanale cu echipa de Customer Support si IT

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Abonament la sala sport
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Drobeta Turnu-Severin,

    Aplica fara CV
    3600 RON NET / luna
    Drobeta Turnu-Severin,

    2900 RON NET / luna
    Drobeta Turnu-Severin,

    Vezi job-uri similare (4)