Customer Technical Support L2
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ESX active.Vezi toate job-urile Customer Technical Support L2 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ESX |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.06.2024 |
Remote work: | Remote |
Descopera cea mai mare retea de sali de fitness si centre sportive din Romania, deschisa oricarei persoane fizice, doar cu aplicatia ESX!
ESX are o comunitate actuala de 200.000 de membri din peste 100 de orase din Romania, iar utilizatorii platformei au avut deja acces de peste 3 milioane de ori la salile partenere folosind aplicatia.
Profita de beneficiile abonamentului lunar care iti ofera acces zilnic la aproximativ 500 de centre sportive si sali de fitness din peste 100 de orase din Romania.
Indiferent daca alegi sa faci fitness astazi sau yoga maine, ESX iti ofera posibilitatea de a alege activitatea preferata. Simplu, rapid si eficient!
Descarca acum aplicatia ESX si alege sa faci parte din cea mai mare comunitate de pasionati de fitness din Romania. Bucura-te de o experienta sportiva dinamica, avand la dispozitie cele mai bune sali si centre sportive din reteaua ESX din intreaga tara!
Diplomă de licență în IT sau într-un domeniu conex;
Experiență de minim 2-3 ani într-o poziție similară;
Cunoștințe minime de programare și/sau QA
Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
Abilități de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor;
Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului;
Capacitatea de a lucra în mod colaborativ într-un mediu de echipă;
Capacitate de prioritizare a task-urilor
Capacitate de planificare, monitorizare a resurselor în vederea atingerii obiectivelor setate cu respectarea termenelor limita
Propune soluții tehnice și acorda asistență tehnică în rezolvarea problemelor utilizatorilor
Colectarea și urmarirea rapoartele de incidente și acordarea asistenței tehnice potrivite
Răspunde solicitărilor din partea echipelor de Customer Support și IT
Documentarea soluțiile tehnice a problemelor identificate
Comunicarea cu clienții la nevoie pentru colectarea datelor IT în vederea rezolvării rapide a situațiilor apărute
Centralizarea bug-urile apărute si testarea lor
Actualizarea constantă a statusurilor
Analizarea logurilor în aplicație
Susținerea meetingurilor zilnice/saptamanale cu echipa de Customer Support si IT
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Abonament la sala sport
- Training-uri
- Cursuri
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Vanzator Focsani, str. Piata Victoriei (f/m) Focsani, |
![]() | Team Leader Beauty- Drobeta Turnu Severin Aplica fara CV |
![]() | Director Magazin Beauty Drobeta Turnu Severin Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la