INTERNSHIP remunerat Consultant Configurare si parametrare aplicatii HR

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: stagiu de practica
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.05.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    Daca esti curios si dinamic, interesat de activitati tehnice, configurari de aplicatii, parametrari si testarea modificarilor aduse aplicatiilor, te invitam in echipa noastra pentru a invata si a creste alaturi de colegi pasionati si dornici sa te sustina sa inveti!

    • Limba franceza nivel conversational : minimum B1, ideal B2
    • Studii superioare in informatica
    • Cunostinte de JavaScript, SQL, HTML
    • Persoana dinamica si organizata
    • Buna capacitate de analiza, rigurozitate si atentie la detalii
    • Capacitate de rezolvare a problemelor si proactivitate
    • Orientare catre clienti si capacitatea de a le oferi solutii
    • Abilitatea de a lucra intr-o echipa

    Responsabilitati

    Dupa o formare interna in cadrul echipelor noastre, vei trata cererile de parametrare, configurare si implementare HRIS transmise de catre clientii nostri. Astfel, vei participa la analiza nevoilor acestora, vei efectua configurarile si dezvoltarile specifice, solicitate conform caietului de sarcini si vei efectua testele pentru a valida rezultatele obtinute :

    • Participa la elaborarea analizei tehnice si functionale a nevoilor venite din partea clientilor
    • Asigura configurarea, parametrarea sau dezvoltarea specifica a aplicatiilor de tip HCM
    • Testeaza si valideaza solutiile gasite din punct de vedere tehnic si functional
    • Participa la elaborarea documentatiei necesare, fie pentru noile configurari ale clientilor, fie pentru evolutiile versiunilor standard
    • Prezinta rapoarte din care sa reiasa dificultatile intampinate si cererile venite din partea managerului de proiect/a responsabilului din partea clientului
    • Ofera vizibilitate cu privire la evolutia actiunilor si raporteaza cu privire la activitatile desfasurate
    • Participa la formarea noilor colegi si propune imbunatatirea si evolutia aplicatiilor
    • Punctual, asista clientii in faza de testare client (ofera asistenta prin intermediul unui tool de ticketing)

    Alte informatii

    Beneficii

    • Salariu atractiv din momentul angajarii
    • Abonament medical in cadrul unei retele de clinici private
    • Asigurare medicala de Top
    • Un pachet de beneficii variat si competitiv (tichete de masa, de vacanta, culturale, vouchere, decont de transport, etc.)
    • Abonament la Bookster si Institutul Francez
    • Training-uri si activitati de wellbeing.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (39)