CX Analyst

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    Asteptam aplicatia ta daca ai:
    • studii superioare, preferabil profil economic
    • capacitate de analiza, sintetiza si prezentare a informatiei in mod structurat si sugestiv
    • competente digitale si tehnice in prelucrarea si vizualizarea datelor
    • experienta anterioara in activitati de cercetare de piata
    • cunostinte de limba engleza - nivel mediu sau avansat

    Responsabilitati

    Responsabilitati cheie:
    ● asigura implementarea de sondaje de cercetare de piata prin intermediul resurselor interne
    ● defineste criteriile de dezvoltare si asigura intretinerea arhitecturii de useri si baze de date pentru platforma de colectare a feedback-ului clientilor, in conditii de eficienta si securitate a informatiei
    ● asigura mentenanta tehnica a platformei de colectare a feedback-ului clientilor sau cu suportul furnizorului extern
    ● defineste si implementeaza mecanisme de monitorizare a utilizarii eficiente a platformei de colectare a feedback-ului clientilor
    ● implementeaza mecanismul de close the loop si urmareste respectare disciplinei de close the loop
    ● asigura suport tehnic si consultanta in utilizarea eficienta a platformei de colectare a feedback-ului clientilor, pentru toate categoriile de useri
    ● defineste, prelucreaza si interpreteaza rapoarte consolidate ale feedback-urilor colectate de la clienti
    ● colecteaza, prelucreaza si sintetizeaza sistemul de indicatori de performanta CEX la nivel de intreaga banca, sub forma de dashboard-uri periodice
    ● furnizeaza fisiere de scoruri aferente atributelor angajatilor, in vederea calcularii indicatorilor de performanta
    ● dezvolta, impreuna cu Managerii de cercetare de piata, modele de analize si corelatie specifice

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Sibiu, Timisoara,

    Remote

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (12)