Specialist Ticketing

Angajator: Dertour
Domeniu:
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.05.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    DERTOUR aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.

    Parte a grupului german REWE, DERTOUR a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,

    Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.

    DERTOUR Group a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.
    Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.

    Vor fi contactati doar candidatii selectati.

    Cerinte

    Pentru ca dezvoltam permanent proiecte noi si crestem impreuna, echipa de Suport Ticketing a DERTOUR are nevoie de un coleg experimentat, profesionist, rapid, vesel si cunoscator al sistemelelor de rezervari Galileo/Amadeus si B2B.


    Te asteptam alaturi de noi, daca:

    - Ai cunostinte in operarea sistemelor de rezervari Galileo, Amadeus,Worldspan, si/sau B2B;
    - Cunosti limba engleza la un nivel avansat;
    - Esti organizat si manifesti atentie la detalii;
    - Ai abilitati foarte bune de comunicare;
    - Esti o persoana ordonata si organizata, orientata catre client, dinamica;
    - Te descurci sa derulezi mai multe sarcini si responsabilitati in paralel;
    - Ai cunostinte in operarea Microsoft Office.

    Responsabilitati

    Cu ce te vei ocupa in echipa noastra?

    - Vei oferi suport tehnic si operational (telefonic/email) din punct de vedere ticketing/tarifar atat colegilor din reteaua proprie de agentii, cat si partenerilor revanzatori (fara a avea contact direct cu clientul final);
    - Vei face rezervari, emiteri, modificari, rambursari bilete de avion in Galileo, Amadeus, platforme companii aeriene, platforme B2B, etc;
    - Vei intocmi documentele fiscale in sistemul propriu de back-office;
    - Vei mentine relatii excelente cu furnizorii si clientii firmei;
    - Vei colabora atat cu colegii celorlalte departamente cat si cu superiorii, in vederea realizarii sarcinilor propuse si a optimizarii fluxurilor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    :
    - Abonament medical la o clinica privata;
    - Tichete de masa;
    - Tarife preferentiale pentru vacantele proprii;
    - Abonament Bookster, cea mai mare biblioteca corporate;
    - Coffee/Tea Corner.

    Daca ceea ce ai citit pana acum ti-a captat atentia, asteptam sa ne cunoastem.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,