Consilier Juridic

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    Pentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai:

    • Experienta de minim 5 ani in consultanta juridica, cu accent pe legislatia privind societatile comerciale.
    • Cunoasterea Legii 31/90 privind Societatile Comerciale si experienta in secretariatul societar:
    capacitatea de a elabora convocari pentru Consiliul de Administrare si Adunarile Generale ale
    Actionarilor, redactarea de documente preliminare si inregistrarea acestora la Registrul Comertului.
    • Experienta relevanta in consultanta juridica in domeniile civil, comercial si administrativ, cum ar fi
    redactarea de contracte de inchiriere si obtinerea de extrase de carte funciara actualizate.
    • Cunoașterea și aplicarea normelor juridice nationale si comunitare aplicabile activitatii curente a
    societatii, inclusiv normele Registrului Comertului.
    • Abilitati excelente de comunicare si lucru in echipa, o atitudine proactiva si ambitioasa in gestionarea
    activitatii curente; capacitatea de a interactiona cu clientii interni si externi (administratori
    independenti si terti, actionari).
    • Capacitatea de a-și asuma responsabilitati, de a reactiona rapid si de a lua decizii prompte in momente
    critice, impreuna cu abilitati de operare a computerului.
    • Adaptabilitate si capacitate de a actiona rapid, dat fiind ca acesta este un rol dinamic.

    Responsabilitati

    Principalele atributii ale rolului sunt:

    • Colaborarea cu instituțiile de stat.
    • Acordarea de asistenta juridica in toate aspectele legate de dreptul societar, inclusiv organizarea si desfasurarea sedintelor Consiliului de Administrare si a Adunarilor Generale ale Actionarilor.
    • Furnizarea de suport juridic si consultanta in interpretarea si aplicarea normelor juridice de drept societar.
    • Redactarea si transmiterea convocarilor si elaborarea notelor de fundamentare pentru punctele de pe ordinea de zi.
    • Redactarea hotararilor Consiliului de Administrare si ale Adunarilor Generale ale Actionarilor, precum si a proceselor verbale de sedinta.
    • Inregistrarea hotararilor Consiliului de Administrare si ale Adunarilor Generale ale Actionarilor in Registrul Comertului.
    • Asigurarea de suport juridic in relatia societatilor din cadrul grupului Enel cu actionarii acestora, respectiv cu membrii Consiliului de Administrare / administratorul unic.
    • Formularea de opinii juridice cu privire la diverse aspecte legate de atributiile din prezentul fisa de post care necesita clarificare sau interpretare legala pentru a fi aplicate corect.
    • Prezentarea de rapoarte si informari catre conducere, referitoare la stadiul diverselor aspecte legate de activitatea desfasurata.
    • Realizarea de activitati de secretariat societar: procuri, convocari ale Adunarilor Generale ale Actionarilor, mentinerea legaturii cu administratorii.

    Alte informatii

    Vei beneficia de:

    • Salariu competitiv.
    • Bonuri de masa in valoare de 35 lei / zi.
    • Bonusuri de vacanta, Paste si de Craciun.
    • Asigurare medicala privata.
    • Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca.
    • Oportunitați de dezvoltare profesionala.
    • Contract pe perioada nedeterminata.

    Beneficii

    • Al 13-lea salariu
    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Program de lucru flexibil
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 3600 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (11)