SAP Finance Business Analyst

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • Studii de profil Economic-Financiar sau profil tehnic (IT);
    • Experienta in SAP;
    • Abilitati de gandire critica, analiza si sinteza;
    • A implementat / coordonat proiecte de imbunatatire procese si sisteme informatice folosite in dept. Financiar;
    • Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Excel expert, Word, PowerPoint, Access, SQL etc ) si alte programe de data management este un plus;
    • Abilitati de relationare, comunicare eficienta si colaborare;
    • Initiativa si responsabilitate personala;
    • Abilitati de coordonare proiecte;
    • Limba engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    • Veti fi principala persoana de contact din Finance cu colegii din IT, Operatiuni, cu consultantii si partenerii externi, pentru probleme legate de actualizari sisteme si proiecte de imbunatatire procese de business;
    • Veți oferi consultanță financiară și analize de situatii si sisteme Line Manager-ului, Directorului Financiar și IT;
    • Veți coordona/ mapa procese și implementa reglementări financiare pe baza cărora vor fi întreprinse diferite proiecte și soluții pentru a implementa și dezvolta noi seturi de date si instrumente de analiza date;
    • Dezvoltați și implementați o strategie cuprinzătoare de armonizare a proceselor: veți fi responsabil pentru identificarea și integrarea celor mai bune practici în procesele SAP din Finance;
    • Conduceți toate aspectele proiectului de actualizare SAP si a altor sisteme, de la inițiere până la livrarea cu succes, inclusiv gestionarea calendarului și lucrul cu echipe de proiect din diferite departamente;
    • Dezvoltați și implementați metodologii, instrumente, proceduri și cele mai bune practici de management de proiect pentru a asigura livrarea eficientă a proiectelor;
    • Va asigurați că proiectele sunt finalizate la timp, în sfera de aplicare și în buget;
    • Va asigurați că toate livrabilele proiectului sunt conforme cu standardele organizaționale, cerințele de calitate și de conformitate;
    • Dezvoltați și gestionați relații cu părțile interesate cheie, inclusiv echipe IT, lideri de afaceri și parteneri externi;
    • Realizati rapoarte si prezentari adhoc cu privire la proiecte, daca e cazul, si monitorizati si impactul bugetar OPEX/CAPEX, al initiativelor specifice ariei de activitate.

    Salariu

    10000 - 12000 RON

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Program de lucru flexibil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (247)