Sales Assistant- Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.


Vezi toate job-urile Sales Assistant- Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: INTERBRANDS ORBICO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2024
    Remote work: On-site

    Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

    Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate in peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus in primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile  clienților noștri.

    "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

    Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipa de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

    Role: Offering regional support to Commercial and Sales Department with administrative tasks over POS materials.

    Accountabilities:

    -Centralize feedback about market received from field team
    -Editing contracts
    -Create Vendors in SAP
    -Editing Invoices
    -Printing Bad Debts Late Payment notifications
    -Centralize reports
    -Split & prepare materials for all trade programs
    -Sending & receiving documents to HQ – invoices, contracts
    -Managing communication with provider partners
    -Create and maintain strong communication between departments

    Job requirements:
    - University degree or in progress
    - MS Office skills
    - Basic English
    - Integrity and trust
    - Good organizational skills
    - Action results oriented person
    - Work experience: Entry- level (experience in Commercial area is a plus);

    Postul este disponibil pe perioadă nedeterminată.  

    De ce să lucrezi pentru noi?

    • Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
    • Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste si pasionate;
    • Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
    • Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizitioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
    • Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Abonament medical
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Masina de serviciu
    • Tichete de masa

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS ORBICO >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4700 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (90)