Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | 2025 Sales Journey - training vanzari sustinut de Adrian Cioroianu Aplica fara CV |
![]() | Agent Vânzări prin Telefon – Vorbitor de Olandeză sau Germană Aplica fara CV |
![]() | Keynote- Cum avansezi în carieră. 5 principii de creștere sănătoasă în Vodafone România Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (179) |
OPERATOR VANZARI PRIN TELEFON
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Klintensiv active.Vezi toate job-urile OPERATOR VANZARI PRIN TELEFON active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Klintensiv |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
S.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice.
Cerinte
Candidatul ideal:
• deține o experiență de minim 3 ani de zile în activitatea cu clienții în regim dе telesales;
• experiență relevantă în promovarea produselor medicale, de curățenie sau farmaceutice
• deține un nivel avansat de exprimare în scris și verbal în limba romana;
• deține cunoștințe de lb.engleză (nivel mediu);
• persoană creativă, organizată, sociabilă, cu o atenție sporită la detalii;
• atitudine orientată către client;
• deține cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet);
• Posesor permis de conducere – categoria B.
Responsabilitati
Descrierea postului:
• Contactarea telefonică a clienților potențiali, cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;
• Furnizarea de informații generale referitoare la produse, preturi, date tehnice;
• Identificarea corectă a solicitărilor clienților și oferirea de răspunsuri profesioniste
• Plasarea și procesarea comenzilor în sistemul intern;
• Identificarea și rezolvarea eficienta a problemelor legate de comenzile clienților.
• Realizarea obiectivelor lunare stabilite
• Îndeplinirea altor sarcini stabilite de superior în limitele de competență ale postului ocupat
Alte informatii
Noi iti oferim:
• Pachet salarial atractiv;
• Bonus in functie de performante;
• Mediu de lucru prietenos.
Raporteaza eroarea la