Digital Media Planner - Retail AdTech

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ipTalentHub active.


Vezi toate job-urile Digital Media Planner - Retail AdTech active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ipTalentHub
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.03.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    ipTalentHub provides recruiting and development services for entrepreneurial and intrapreneurial teams.
    Our mission is to discover the value that each of us brings, as we know there is no such thing as perfect job or ideal job ad that gets to all the potential a candidate or company has.
    We approach our services in an interdisciplinary way, from arts to technologies, from business to academia, and from smaller or larger companies to people with potential to change the world. Only in this way we believe we can build successful teams based on performant unique teams.

    Cerinte

    Salut! Noi suntem ipTalentHub. Încântați de cunoștință!

    „Dacă esti o persoana cu experienta de cel putin 2 ani in digital media, daca ai cunostinte de retail si marketing, daca iti place inovatia si ai adaptabilitate pentru a lucra in spirit antreprenorial, daca iti doresti sa te dezvolti intr-o echipa de business cu dezvoltare rapida la nivel local si global, date & AI, hai să discutăm!”

    Ne cunoaștem aici pentru că vrei să afli mai multe despre jobul de Digital Media Planner – Retail AdTech pentru unul dintre clienții noștri - un start up de dezvoltare tehnologii de inovatie in business ce a introdus in retail o platforma unica next –gen omnicanal de date&AI de monetizare date client. Cu tehnologie proprietara ce fuzioneaza datele despre vizitele fizice cat si cele online ale cumparatorilor , solutia integreaza big data pentru a genera modele predictive de crestere a experientei consumatorilor si de crestere a eficientei de marketing si vanzari. Compania aduce un diferentiator puternic de automatizare completa a intregului proces de retail media pentru marci avand module avansate de retail analytics, audiente si lansare a campaniilor de publicitate pe canalele si perioadele cele mai relevante pentru consumatori intr-o retea nationala de retail in extindere.

    Acest rol este foarte important pentru impulsionarea utilizarii retail media de catre echipele de marcom asigurand consultanta specializata de planificare media de impact prin intelegerea obiectivelor de marketing si comunicare. Această poziție este despre facilitarea succesului marcilor in retail media de la planificare pana la optimizare si evaluare.
    Zilnic vei avea ocazia sa interactionezi cu toata echipa multidisciplinara si vei intelege cum feed back-ul clientilor este transferat catre noi posibilitati de imbunatire a produsului tehnologic.

    Pentru noi candidatul ideal se regăsește în următorul profil:

    Demonstreaza experienta anterioara in planificarea si executarea campaniilor atat in mediul digital cat si traditional, capabil sa extraga date relevante despre consumatori, platforme media si tendinte cheie in retail pentru a dezvolta planuri integrate omnicanal.
    Aceasta este o pozitie predominant tehnica si solicita experienta si intelegere de metrici media, cu experienta dovedita in digital media performance & programmatic pentru gestionarea campaniilor de la planificare la optimizare si raportare zi de zi.

    • 2-3 ani experienta intr-un rol de publicitate digitala, cu focus pe media online – inclusiv platforme media, publicitate online, paid search, ad-serving, programmatic, si integrare media
    • Pasiune pentru digital media si retail marketing, capabil sa invete foarte repede
    • Entuziasmat de oportunitatea de crestere accelerate a unei zone noi de monetizare a datelor media intr-un mediu dinamic si cu schimbari rapide.
    • Experienta in digital media pentru retail prezinta avantaj
    • Experienta anterioara de gestionare a campaniilor digitale
    • Foarte comfortabil in lucrul cu date si Excel la nivel avansat (pivoti, analize de date, performante media)
    • Eficienta buna in comunicarea scrisa si orala
    • Cunoștințe de limba engleză la nivel cel puțin mediu
    • Cunostinte despre metodologii de predictii, formate digitale si specificatii, metrici de performanta media (i.e. CPI, ROAS, etc.) si concepte media cum sunt: viewability etc.
    • Abilitati bune de project management
    • Experienta de lucru cu clienti cu abilitate de identificare a riscurilor si de a gestiona eficient diverse situatii
    • Capabilitati analitice si abilitati matematice puternice pentru optimizare media si conversii de vanzare generate de media
    • Ambitie, flexibilitate si rezilienta
    • Abilitati de consultant despre piata media si oportunitati pentru echipa si parteneri.

    Responsabilitati

    Obiectivele principale ale rolului de Digital Media Planner – Retail Ad Tech sunt de partener strategic si specialist pentru a ajuta la dezvoltarea strategiilor si planurilor de publicitate digitala in toata reteaua de parteneri de retail media pe tot portofoliul de produse si canale ( propriu si tert, programmatic, social media, search etc). Astfel vei fi responsabil pentru dezvoltarea unor planuri de media ominicanal complexe.
    Aceasta pozitie este atat strategica cat si tactica ca scop, solicitand un media planner care intelege obiectivele de marketing ale marcilor la un nivel foarte bun si capabil sa faca diagnoza nevoilor tactice sis a planifice livrarea media conform obiectivelor de campanie.
    • Dezvoltarea planurilor de retail media oferind recomandari strategice pentru cele mai bune canale in retelele de retail si optiuni relevante de adresare a campaniilor pentru a sustine indicatorii de performanta a campaniilor pe baza datelor de audienta si cercetare
    • Verificarea planurilor media cu echipa de de Customer Success cu documente (foi de specificatii, ratecard, etc.)
    • Scrie si prezinta recomandari de campanii media
    • Va lucra impreuna cu echipa de Customer Success pentru executarea campaniilor
    • Intelegerea obiectivelor de business si marketing ale clientilor si traducerea lor in obiective si strategii de digital retail media
    • Colaboreaza cu echipa de vanzari pentru a face recomandari de strategie de audiente / parteneri si alocare investitii pe canalele digitale
    • Revizuieste, ofera input si actioneaza asupra rezultatelor si analiticelor de campanie, demonstrand eficienta optimizarii media si propune recomandari pe baza datelor analitice
    • Gestioneaza relatii cu parteneri media externi
    • Intelegerea tacticilor de campanii pentru intreg marketing funnel de la mesaj brand, call to action pana la raspuns direct si conversie
    • Da dovada de responsabilitate si atentie la detalii si adera la practicile de retail media ale partenerilor pe tot parcursul dezvoltarii unei campanii digitale (de la ante-vanzare la post-vanzare)
    • Contribuie la imbunatatirea proceselor interne, resurselor si instrumentelor.

    Alte informatii

    Salariu de bază competitiv;
    O structură de bonus fara limite;
    O oportunitate de a genera povești de succes pentru numeroși clienți;
    Șansa de a lucra într-o industrie dinamică, rapidă și în continuă evoluție;
    Oportunități continue de învățare și dezvoltare;
    Program hibrid, sediul in Piata Victoriei.

    Ți se potrivește? Aplică acum și hai să ne cunoaștem într-un prim interviu online. Toți candidații selectați vor fi contactați în maximum 5 zile lucrătoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (190)