Asistent Director General

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Cerinte:

    Experienta intr-o pozitie similara.
    Cunostintele in domeniul imobiliar reprezinta un avantaj.
    Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului.
    Capacitatea de a lucra intr-un mediu foarte activ si solicitant.
    Abilitati de comunicare si relationare excelente.

    Responsabilitati

    In postura de Asistent Director General va trebui sa va ocupati de:

    Verificarea contractelor si asigurarea ca toate sunt atent revizuite si conforme cu standardele legale si interne inainte de a fi prezentate directorului general.
    Gestionarea eficienta a documentelor si a corespondentei, asigurandu-va ca toate informatiile sunt precise si actualizate.
    Furnizarea de suport in procesul decizional, adunand si prezentand informatii relevante pentru directorul general.
    Mentinerea unei comunicari fluide intre diverse departamente si echipe, facilitand colaborarea pentru atingerea obiectivelor comune.
    Planificarea si gestionarea intalnirilor si a agendei directorului general, asigurandu-va ca toate aspectele importante sunt acoperite.
    Crearea si actualizarea rapoartelor pentru directorul general cu informatii clare si concise.
    Abordarea eficienta a oricaror sarcini suplimentare care pot aparea in cursul activitatii zilnice, demonstrand flexibilitate si capacitatea de a face fata provocarilor variate.

    Alte informatii

    Daca va alaturati echipei Activ Property Services, veti avea de castigat:

    O colaborare de lunga durata cu un angajator cu 30 de ani de experienta pe piata de consultanta imobiliara;
    Un birou cochet in cartierul Cotroceni, foarte aproape de metrou;
    Veti fi recompensat cu un salariu motivant, tichete de masa si beneficii in stransa corelatie cu activitatea si implicarea aratata.