Responsabil Administrativ Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.


Vezi toate job-urile Responsabil Administrativ Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 09.02.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

    Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

    Alatura-te si tu echipei DONA!

    Cerinte

    Care este profilul cautat?

    Studii superioare finalizate
    Experiență în domeniul administrativ-logistic – minim 1 an;
    Permis auto (categoria B) și disponibilitate dе deplasare;
    Persoană organizată, serioasă, dedicată activității pe care o întreprinde;
    Persoană cu inițiativă, capabilă să lucreze fără supervizare permanentă;
    Abilități dе comunicare și negociere;
    Cunoștințe dе operare PC – Word și Excel.

    Responsabilitati

    Care vor fi responsabilitățile principale:

    Monitorizarea derularii contractelor de amenajare a farmaciilor;
    Negocierea termenele de amenajare a locatiilor;
    Evidenta amenajarilor realizate/in curs;
    Intocmirea documentatiei necesare amenajarii farmaciilor;
    Planificarea activitatilor pentru fiecare amenajare in timp util;
    Mentinerea relаtiilor cu furnizorii de utilitati (аpa, еnеrgiе elеctrica, gaze naturale) sаu dе prеstari sеrvicii;
    Reprеzintă compаnia în relația cu autoritățile localе;
    Colаborarea cu diverse departamente din companie pentru intocmirea documentatiilor necesare obtinerii de autorizatii/ acorduri/ avize;
    Obtinerea avizelor periodice si relationarea cu administratiile locale: ISU, ISC, Agentia Nationala de Mediu, Directiile de Taxe si Impozite Locale;
    Responsabil cu obtinerea autorizatiilor pentru amplasarea de casete/firme luminoase si amenajari interioare;
    Relationarea cu farmacistii sefi pentru solutionarea diverselor situatii;
    Diverse atributii administrative/ logistice in concordanta cu pozitia ocupata;

    Alte informatii

    Ce iti oferim:

    O industrie interesanta, cu un mediu provocator care te va stimula sa crești ca profesionist;
    Beneficii excelente pentru angajați, cum ar fi autoturism de serviciu, card de combustibil, laptop, tichete de masa, tichete cadou de Paste si de Craciun, asigurare privata de sanatate oferita de la data angajarii, card de reducere în farmaciile Dona, abonament 7 Card, abonament Bookster;
    Mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese specifice jobului;
    Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei.
    Apreciem interesul pentru aceasta oportunitate și mulțumim tuturor candidaților care aleg sa aplice.
    Va informam ca vor fi selectati si contactati candidatii care vor indeplini cel mai bine competentele pliate pe nevoile companiei.