Secretariat/Receptie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Metropolitan Residence active.


Vezi toate job-urile Secretariat/Receptie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Metropolitan Residence
Domeniu:
  • Constructii
  • Imobiliare - Real Estate
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.

    Cerinte

    Candidatul Ideal
    Cerinte:
    Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; Capacitate de a respecta termene limita; Atentie la detalii; Placere si abilitate de a invata lucruri noi; Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; Inteligenta (gandire logica, memorie); Atitudine principiala in relatiile interumane; Cunostinte medii de limba engleza; Cunostinte medii de utilizare Microsoft Office.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Primirea vizitatorilor respectand cu diplomatie si tact regulile de protocol; Gestionarea apelurilor telefonice si transmiterea mesajelor catre departamentele corespunzatoare; Gestioneaza relatia cu diversi furnizori (papetarie, protocol, etc.) si efectueaza comenzile periodice; Coordoneaza fluxul de corespondenta; Pregatirea zilnica a camerelor de protocol si birou administrativ; Interactioneaza cu administratia blocului de birouri in vederea asigurarii de mentenanta; Organizarea curieratului-AWB-uri si posta romana; Interactiunea cu celelate departamente: HR, contabilitate, juridic: redactare, printare, scanare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (252)