Senior Accounting Tax

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.01.2023
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Comunicare scrisa cu clientii zilnic (romana & engleza)

    Responsabilitati

    – Verificare corectitudine pentru documentele primite de la clienti in vederea inregistrarii lor contabilitate si semnalare (in scopul corectiei) a eventualelor nereguli

    – Asigura (daca este cazul, conform contracte) relatia dintre clienti si terti (autoritati, institutii, banci, clienti, furnizori, etc)

    – Primeste, verifica, inregistreaza si arhiveaza documente financiar – contabile

    – Intocmeste documentele contabile si fiscale, calcule taxe (rapoarte standard contabile: fisa cont, jurnal vanzari, jurnal, cumparari, carte mare, registru jurnal, registru inventar, declaratii fiscale, situatii financiare, etc.)

    – realizeaza inchiderile /reconcilieri / analiza balanta de verificare

    – Realizare servicii de asistenta contabila si fiscala (verificare / review)

    – Supervizare dosare si lucrari (activitati cotidiene) ale colegilor din echipa

    – Realizeaza si urmareste planificarea activitatii echipei si respectarea termenelor limita (atat cele agreate cu clientii cat si cele impuse de Autoritati)

    – Efectueaza analiza financiar-contabila a conturilor

    – Intocmire raportari solicitate de catre clienti (atat in limba romana cat si in engleza) si/sau raportari pentru autoritati (inclusiv in cadrul controlului fiscal)

    – Asistenta implementare soft pentru client

    – Formare colegi noi – transfer know how (pentru juniori / officer)

    – Semnaleaza Managerului eventuale riscuri si erori pe dosarele de clienti

    – Informeaza Managerul asupra riscurilor si / sau erorilor identificate

    – Semnaleaza Managerului eventuale probleme de comunicare cu clientii.