Tehnician suport- L2

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Tehnician suport- L2 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Altele
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    To ensure that the services provided to our customers are continuously available and performing up to Service Level Agreement (SLA) performance levels in accordance with the quality assurance and safety plan.

    Must demonstrate basic technical knowledge with a minimum of 1 year of IT support experience
    Basic understanding of networking, Linux and ITIL concepts are nice to have
    Excellent written and verbal communication skills
    Very good level of English language (B2 minimum)
    Available to work in a 24/7 schedule
    Motivated to learn and develop technical skills.

    Responsabilitati

    Monitors physical resources (disks, robots, controllers, etc.) and logical resources (software, disk space, etc.)
    Monitors of flows between applications
    Analyses the events detected on servers or flows between different applications, solves the issues or escalate them to responsible teams
    Responsible with starting, stopping and constantly monitoring of the IT resources respecting the daily schedule
    Handles both technical and functional incidents and solves them or escalate them according to the existing procedures using ticketing systems
    Launches recovery tools or commands (manual recovery, reconfiguration of IT resources, copying of files, backup operations)
    Responsible with maintaining the knowledge database updated through documentation of the issues encountered and techniques used to solve them for future reference.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>