POS Specialist for Customer Requests

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Metropolitan Life active.


Vezi toate job-urile POS Specialist for Customer Requests active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: Metropolitan Life
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Metropolitan Life este parte a MetLife, Inc. (NYSE: MET), una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din lume, oferind asigurări, anuități, beneficii pentru angajați și gestionarea activelor pentru a-și ajuta clienții individuali și instituționali să pășească cu încredere în viitor. Fondată în 1868, MetLife are operațiuni în peste 40 de piețe la nivel global și deține poziții de lider în Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu.

    În România, Metropolitan Life are peste 25 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Peste 4 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local

    Cerinte

    • Să îi ajuți pe clienții noștri să aibă o experiență cât mai plăcută în interacțiunea cu noi;
    • Să ai abilități bune de colaborare;
    • Să fii organizat, să îți prioritizezi și să îți gestionezi eficient responsabilitățile;
    • Să ai capacitatea de a lucra cu volume mari;
    • Să ai abilități tehnice și cunoștinte de Excel nivel mediu;
    • Să fii curios și inovativ – să înveți ce facem (legislație, proceduri, practică) și să ne provoci sa facem mai bine;
    • Sa fii o persoana dinamică și orientată spre a găsi soluții;
    • Sunt considerate avantaje: dacă ai mai lucrat în zona serviciilor pentru clienți, zona financiar – bancară.

    Responsabilitati

    • Vei reprezenta compania în interacțiunea cu clienții și partenerii, oferindu-le consiliere și o experiență cât mai plăcută;
    • Vei gestiona și vei răspunde prin e-mail la solicitările din partea clienților pentru modificare polite, informații polițe, în mod prompt și corect;
    • Vei efectua plăți către clienți;
    • Vei răspunde la sesizări și reclamații primite din partea clienților;
    • Vei oferi suport colegilor și vei fi implicat în rezolvarea situațiilor complexe;
    • Te vei implica în inițiative de simplificare și vei recomanda îmbunătățiri și dezvoltări;
    • Te vei implica în dezvoltarea și revizuirea procedurilor din departament în linie cu procesele actuale, cât și simplificarea fluxurilor existente;

    Alte informatii

    Ce oferim noi

    • Mediu prietenos cu multiple oportunități de dezvoltare a carierei;
    • Echipă incluzivă, unde poți avea impact cu ideile tale inovatoare și personalitatea creativă;
    • Diverse programe de învățare și dezvoltare, adaptate nevoilor tale;
    • Beneficii (program flexibil, tichete de masă, abonament medical privat, poliță de asigurare de viață, Bookster, reducere la serviciile stomatologice, concediu suplimentar în funcție de vechime, Zi libera pentru un eveniment special);
    • Salariu atractiv și compensare anuală suplimentară, în funcție de performanța și sprijinul acordat echipei;
    • Mod de lucru hibrid, vei lucra atât de la birou cât și de acasă;
    • Sediu în centrul orașului, în apropierea oricărui mijloc de transport în comun.

    Metropolitan Life, parte din grupul MetLife, este unul dintre liderii mondiali în definirea, dezvoltarea și transformarea industriei asigurărilor. La Metropolitan Life beneficiezi de expertiza și suportul unei echipe globale și ești încurajat să îți atingi potențialul maxim. Uniți de același scop, diferiți în perspective, suntem dedicați constant ideii de a face diferența în viețile clienților noștri.

    Metropolitan Life este o companie ce oferă oportunități egale, angajat să atragă, să rețină și să maximizeze performanța unei forțe de muncă diverse și incluzive. Politica Metropolitan Life este de a asigura șanse egale de angajare, fără discriminare sau hărțuire pe criterii de rasă, culoare, religie, sex (inclusiv sarcină, naștere sau condiții medicale conexe), orientare sexuală, identitate sau expresie de gen, vârstă, dizabilitate, origine națională, statutul de parteneriat civil sau intern/civil, informații genetice, statutul de cetățenie, statutul de membru al serviciului uniform sau de veteran sau orice altă caracteristică protejată de lege.