Anul acesta, cei mai mari angajatori din domeniul business au planuri mari de extindere a echipelor, astfel ca ti-am pregatit topul celor mai active companii din aceasta perioada. Fie ca esti interesat de cum evolueaza lucrurile in materie de recrutare in domenii precum Contabilitate, Finante-Banci, Marketing, Vanzari, HR sau vrei sa descoperi care sunt tipurile de joburi pe care le au disponibile companiile (joburi remote, full-time, part-time, hybrid), harta interactiva iti va fi utila sa identifici informatiile actuale de pe piata muncii, care pot contribui la identificarea celor mai bune oportunitati pentru tine.
Ready to kick-start your career? No experience needed – we’ll train you for success.
If you have a talent for communication and building relationships, we’ll offer you all the resources you need to succeed in one of the most wanted fields – IT sales. This entry level job only requires a proficient level of English and one of these languages: German, French, Italian, or Spanish. You don’t need to be an IT or sales pro – we’ll train you to win.
Everything’s in place for you here – including supportive managers, next-level training and mentoring, and a buddy system to help you along the way.
At Veeam, we keep the world moving by providing award-winning backup solutions to 82% of top Fortune 500 companies. Veeamers will always tell you one of the three main reasons we want to work here is the product. It’s the best there is.
Veeam is the global leader in Modern Data Protection — a trusted provider of back-up solutions that protect cloud data and keep the world moving. Our best-in-class product and our big-name client base provide the perfect foundation for smart, driven but humble people to win and grow their careers. We’ve retained the agility of a start-up where everyone is heard and supported, but our evolution into a billion-dollar company continues to bring new opportunities to be Veeamazing — all in an open, inclusive and diverse culture where our success means people can keep it real.
Learn more on careers.veeam.com
MHP Consulting Romania is a subsidiary of the German process and IT consultancy firm MHP, which was founded in 1996. MHP has been involved in the Romanian market already since 2010 with partners in the area of software development. Our successful market presence and the continued international orientation strengthened the decision to set up locations onsite in Romania. Starting 2019, we consolidated our reginal presence, opening a new office, in Timișoara, dedicated to SAP infrastructure services, software development and Digital Services. Today, besides our offices in Cluj-Napoca (HQ) and Timișoara, we have colleagues all over the country, working fully remote for MHP.
The MHP philosophy: Excellence.
Agricover este liderul pieței de agribusiness din România, un generator de soluții inovatoare care transformă agricultura și viața fermierilor pe termen lung, creând progres și prosperitate la scară socială.
Încă de la înființare, Grupul Agricover și-a propus să deservească fermierii români și să le ofere soluții inovatoare, adaptate nevoilor lor reale, astfel încât aceștia să își poată consolida în mod sustenabil productivitatea, prin acces la tehnologii agricole performante la nivel internațional, la soluții de finanțare adaptate specificului sectorului agricol și la servicii de agricultură digitală.
Grupul Agricover derulează afaceri în valoare totală de peste 3,5 miliarde RON și deservește un portofoliu total de 9.000 de clienți fermieri profesioniști, care exploatează peste 2,6 milioane de hectare de teren arabil la nivel național. La sfârșitul anului 2021, în cadrul subsidiarelor Agricover Holding își desfășurau activitatea 470 de angajați.
Agricover Holding SA administrează Agricover Distribution SA - specializată în distribuția de inputuri agricole, Agricover Credit IFN SA - instituție financiară nebancară specializată în finanțarea fermierilor și Agricover Technology SRL prin care Grupul oferă fermierilor acces la cele mai noi inovații în agricultura digitală mondială.
La Vodafone, conectăm lumea pentru un viitor mai bun.
Suntem optimiști cu privire la modul în care tehnologia și conectivitatea pot contribui pentru viitor și îmbunătăți viețile oamenilor. Bucuria clienților noștri și câștigarea loialității acestora sunt factorii care ne determină să experimentăm, să învățăm rapid și să reușim împreună.
Cu noi, poți fi tu însuți cu adevărat. Poți să te bucuri de noi oportunități, să fii inspirat, să prosperi și să faci, cu adevărat, o schimbare.
Together we can.
INTRBRANDS ORBICO
Orașe : București, Iași, Timișoara, Cluj, Brasov, Oradea, Constanța, Bacău, Suceava
Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.
Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri din peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus un loc fruntaș în topul companiilor românești de vânzări și distribuție
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de oameni experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem excelență, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Și tu poți veni în echipa noastră! Află despre pozițiile deschise aici - Careers - Jobs - INTERBRANDS ORBICO (recruitee.com)
MDPI Open Access Publishing este o editură academică, lider mondial în domeniul publicării online în regim deschis, care deține în portofoliu peste 400 de jurnale academice. MDPI sprijină comunitatea academică globală din 1996, facilitând accesul tuturor la cele mai recente cercetări științifice din toate domeniile. MDPI este o organizație în continuă evoluție, axată pe flexibilitate, servicii de înaltă calitate și transparență.
MDPI își mărește constant echipa internațională, pentru a avea capacitatea și abilitățile necesare în a asigura diseminarea cât mai largă și mai rapid posibilă a cercetărilor științifice.
Schneider Electric România este subsidiara locală a companiei Schneider Electric, una dintre cele mai performante și mai longevive organizații, care aniversează anul acesta 25 de ani de activitate. Cu un portofoliu de clienți din cele mai diverse domenii economice – de la industria grea la retail, de la construcții la IT- compania furnizează în prezent în România produse și servicii pe patru piețe, toate mari consumatoare de energie electrică și cu obiective de eficientizare a consumului: piața de clădiri comerciale și rezidențiale, piața de industrie, cea de infrastructură și piața de rețele și centre de date. Conform datelor globale, aceste patru piețe acoperă 70% din consumul energetic mondial, iar Schneider Electric furnizează pentru toate soluții și sisteme de automatizare și optimizare a consumului.
Având 300 de angajați care urmează cariere locale și internaționale, Schneider Electric România coordonează în prezent un grup de țări care include Armenia și Republica Moldova. Prin intermediul Bucharest Hub, organizația locală asigură asistență specializată în 16 limbi pentru clienții Schneider Electric din 25 de țări.
Echipa Raiffeisen Bank se mandreste cu un istoric de 25 de ani pe piata romaneasca. Privim spre viitor cu proiecte bancare care sa sprijini diferite forme de investiții in economie dar si pentru sustinerea bunastarii persoanelor rezidentiale. De asemenea, bankingul digitalizat nu poate fi atins fara consolidarea echipelor de lucru interne dar si prin creearea unui mediu in care dezvoltarea competentelor si a caracterelor sa fie o constanta.
Colaborarea, Responsabilitatea, Învățarea și Proctivitatea sunt valorile noastre, pe care ne bazăm pentru a construi un ecosistem financiar de referință în toate țările unde activăm. Iar in Romania, suntem o echipă de peste 5000 de profesioniști responsabili. Gândim pe termen lung și promovăm parteneriatul, integritatea, respectul și diversitatea.
Linde Global Services Romania is a service hub, processing and supporting a variety of intra-company functions and services in the area of Order-to-Cash (such as order processing, customer master data, credit management, query management & customer support, invoice processing, customer & data management) for Linde Germany and Linde Switzerland. In addition, global business streams of Linde plc as Business Reporting & Analytics, Continuous Improvement & Automation, are being actively supported by our professionals.
We are a team of 200 motivated and proactive professionals, representing a great community for our native colleagues from Germany and Switzerland, using every business experience to enrich our know-how and turn challenges into opportunities of learning and development. Our colleagues, their backgrounds, experiences, talents, knowledge, creativity, and the center culture based on open communication, mutual support and constructive competition while having fun together, are the foundation for our unique trademark.
Joining Tenneco means becoming part of a dynamic and diverse group of people with an international mindset. Leave your mark and take your career in your own hands at Tenneco. We see you for who you are and provide you with a career that’s both challenging and rewarding.
We are constantly on the lookout for professionals wanting to develop, in Bucharest Service Center or in Braking Plant Ploiesti. We constantly adapt to changes in our markets; what will you do to leave your mark on the way we work?
Spune START carierei tale alături Kaufland!
Suntem o companie internațională din industria de retail, care pune accent pe performanță, dinamism și corectitudine. Împreună formăm o echipă puternică, în care fiecare angajat contribuie la succesul nostru. Dacă și tu ești la fel ca noi, o persoană implicată și pasionată, te invităm să te alături unei echipe construite ca o familie. Fie că ești student sau ai deja experiență, la noi vei găsi locul de muncă potrivit ție. Pregătit(ă) să îl descoperi?
Accesează www.cariere.kaufland.ro, alege jobul potrivit și hai să ne cunoaștem!
TELUS International este o companie inovatoare de customer experience care proiectează, construiește și furnizează soluții digitale de ultimă generație, inclusiv AI (inteligență artificială) și moderare de conținut, pentru branduri apreciate la nivel mondial.
Indiferent care sunt motivele pentru care vei decide să ni te alături, te asigurăm că vei găsi aici locul în care vei dori să continui. O organizație în care sunt promovate diversitatea și inclusivitatea. Colegi cu care te vei simți bine chiar și de la distanță: activități fun, conexiuni speciale și interacțiuni valoroase. O cultură diferită în centrul căreia ești chiar tu.
Hai în echipa noastră!
#ItsDifferentHere
Fondat în anul 2008, Superbet este o companie deTtech & Entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. De asemenea, grupul este prezent în 10 țări, cele mai importante piețe fiind în România, Belgia și Polonia.
Superbet este membru al IBIA (Asociația Internațională de Integritate în Betting) și singura companie românească premiată de patru ori în cadrul Central and Eastern European Gaming Conference cu trofeul de excelență în regiune - Cel mai bun Operator de Pariuri Sportive din Europa Centrală și de Est.
Cea mai influentă publicație a industriei global de profil, EGR (eGaming Review), a plasat Superbet Group pe locul 11 global în cadrul topului EGR Power 50 din anul 2022.
BAT România este parte a grupului BAT, cu operațiuni în peste 175 de piețe și peste 52.000 de angajați la nivel global.
Povestea BAT în România a început acum 25 de ani, odată cu construirea fabricii din Ploiești, în prezent al doilea cel mai mare centru de producție al companiei din Europa și între primele cinci la nivel global. BAT este liderul pieței de tutun locale cu o cotă de piață de peste 50% și cel mai mare contribuabil la bugetul de stat al României. În 2021, BAT a avut o contribuție totală la bugetul României de circa 11 miliarde de lei sub formă de taxe și accize, o creștere a contribuțiilor de 10% față de anul 2020.
BAT este un angajator strategic în Romania, cu peste 3.000 de locuri de muncă bine plătite în cadrul celor trei entități economice ( BAT Investment – fabrica de la Ploiești, BAT Trading – compania de marketing și distribuție și GBS – centrul de servicii integrate din București). Numărul de angajați ai BAT a crescut constant, în medie cu circa 10% în fiecare dintre cei 25 de ani de existență a companiei în România. De asemenea, BAT generează alte 30.000 de locuri de muncă indirect, prin lanțul de distribuție și aprovizionare.
BAT a fost recunoscut în mod constant pentru performanță în domeniul sustenabilității și în 2022 a fost numit lider în domeniul protejării mediului de Financial Times, pentru reducerea cu succes a intensității emisiilor și, de asemenea, a primit cea mai înaltă distincție în S&P Global Sustainability Yearbook 2021. În plus, BAT a fost listat în 2021 în Dow Jones Sustainability Indices (DJSI) pentru al douăzecilea an consecutiv, fiind singura companie de tutun inclusă în World Index al DJSI.
Obiectivul companiei este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sănătății, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu risc redus*. Pentru atingerea acestui obiectiv, la nivel global, compania investește 350 de milioane de lire sterline anual în cercetarea, dezvoltarea și comercializarea produselor cu risc redus*.
*Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență.
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
PENNY România este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintrecei mai activi retaileri din România. Pe piața românească, PENNY este prezent cu peste 300 magazine, 4 centre logistice, având aproximativ 6.000 de angajați și aflându-se în continuă expansiune.Prezenti în România încă din 2005, ne-am îndreptat constant eforturile spre atragerea unor noi colegi ambițioși, talentați și energici. Asta pentru că, la PENNY, angajații constituie pilonul central al activității de zi cu zi. La PENNY, asiguram un mediu de lucru sigur, dinamic și încurajăm dezvoltarea constantă. Structura organizațională flexibilă ajută foarte mult în acest proces, pentru că are posibilitatea de a oferi șanse de promovare în mod egal tuturor, fie femei sau bărbați, fie tineri sau cei cu multa experienta de viață. Eforturile noastre sunt canalizate in directia construirii unui sistem de motivare și beneficii substanțiale pentru angajați, iar beneficiile sunt gândite pentru a oferi o varietate cât mai mare, atât colegilor din magazine, cât și celor care se ocupă de logistică sau care lucrează în sediul central. Dacă ți-am stârnit interesul și vrei să te alaturi echipei Penny, acceseaza cariere.penny.ro si lasa-ne aplicatia ta!
MDPI Open Access Publishing este o editură academică, lider mondial în domeniul publicării online în regim deschis, care deține în portofoliu peste 400 de jurnale academice. MDPI sprijină comunitatea academică globală din 1996, facilitând accesul tuturor la cele mai recente cercetări științifice din toate domeniile. MDPI este o organizație în continuă evoluție, axată pe flexibilitate, servicii de înaltă calitate și transparență.
MDPI își mărește constant echipa internațională, pentru a avea capacitatea și abilitățile necesare în a asigura diseminarea cât mai largă și mai rapid posibilă a cercetărilor științifice.
HELLA România este parte din grupul FORVIA. Faurecia și HELLA își unesc forțele sub brandul-umbrelă FORVIA, reunind 150.000 de angajați talentați din întreaga lume. Grupul FORVIA și portofoliul său larg de tehnologie intenționează să joace un rol semnificativ în transformarea limitelor mobilității și în combaterea schimbărilor climatice.
HELLA este o companie listată la bursă și este unul dintre cei mai importanți furnizori globali în industria automotive.
În cadrul FORVIA, HELLA inovează industria auto datorită înaltei performanțe pe care o aduce în tehnologia de iluminat și electronică: perfecționează lumina inteligentă, componente și aplicatii pentru mașina electrică și mașina autonomă și oferă servicii globale de top.
În România, HELLA este prezentă din 2005. Are cinci centre de proiectare și dezvoltare, un centru administrativ și trei unități de producție care sunt situate în Timișoara, Arad, Lugoj, Craiova, Oradea și Iași unde lucrează peste 5000 de angajați.
MHP Consulting Romania is a subsidiary of the German process and IT consultancy firm MHP, which was founded in 1996. MHP has been involved in the Romanian market already since 2010 with partners in the area of software development. Our successful market presence and the continued international orientation strengthened the decision to set up locations onsite in Romania. Starting 2019, we consolidated our reginal presence, opening a new office, in Timișoara, dedicated to SAP infrastructure services, software development and Digital Services. Today, besides our offices in Cluj-Napoca (HQ) and Timișoara, we have colleagues all over the country, working fully remote for MHP.
The MHP philosophy: Excellence.
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Contribuim la evoluția pieței muncii din România de peste 16 ani, din 2016 parte din Grupul Randstad.Cu o echipa de peste 130 de consultanți, ajutăm oamenii să-și realizeze adevăratul potențial și să rămână relevanți în lumea muncii.Ne facem timp să înțelegem ce contează pentru talent. Cu cât cunoaștem mai mult persoana reală, cu atât mai bine o putem ajuta să găsească locul de muncă care i se potrivește cel mai bine. Începe-ți cariera alaturi de noi!
Ia cea mai bună decizie pentru cariera ta și vino alături de noi ca să descoperi că medicina extraordinară începe cu tine!
Fie că lucrăm în spitale, contact center, achiziții, IT sau în orice alt departament, știm că toți suntem aici pentru a construi, prin tot ceea ce facem zilnic, o rețea de sănătate care să arate comunității în care trăim că ne pasă de oameni în mod autentic.
Noi provocări ne așteaptă – servicii extinse, tehnici inovatoare și implicare responsabilă în societate. Ghidați de cele cinci valori care ne definesc, transformăm împreună provocările în oportunități pentru a stabili cel mai înalt standard în serviciile medicale din România.
Booking Holdings Romania este un Centru de Excelență și este parte a Booking Holdings, cel mai mare furnizor global de servicii turistice online și de servicii conexe.
Centrul de Excelență a fost deschis pentru a oferi acces la specialiști de înaltă calificare în domeniul tehnologiei, pentru a susține proiecte bazate pe tehnologii noi și emergente, folosind bunele practici din industrie, dar și pentru a promova oportunități de colaborare între toate brandurile Booking Holdings, inclusiv Booking.com, Priceline, Agoda, KAYAK, OpenTable și Rentalcars.com.
Suntem în creștere și căutăm colegi pentru echipele noastre de specialiști. Alătură-te misiunii noastre și hai să facem mai ușoară experiența celor care vor să descopere lumea.
Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume.
Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG.
Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și in transportul aerian la nivel international.
Yusen Logistics cunoaște valoarea oamenilor, crede în devotamentul angajaților, a echității, a bunăstării și a dezvoltării acestora.
Oferim programe de dezvoltare și de formare profesională pentru a sprijini creșterea și progresul angajaților.
Credem în importanța inițiativelor de contribuție socială globală ca modalitate de a ne demonstra valorile și de a contribui la societate.
Viziunea Yusen: “Connecting people, businesses, and communities to a better future – through logistics”
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.
În prezent, Lidl are peste 360.000 de angajați, dintre care peste 10.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 5 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.
JTI Romania este membră a Japan Tobacco International, important producător internațional de tutun cu peste 48.000 de angajați, în 130 de țări, având sediul central în Geneva, Elveția.
JTI și-a început activitatea în România în 1993 (ca R.J. Reynolds), și a fost una dintre primele companii multinaționale care a investit pe plan local.
Avem peste 1.200 angajați în sediul central, în fabrica din Bucurerești și în cele peste 30 de birouri de vânzări din toată țara.
JTI Romania a fost certificată Top Employer România 2023, pentru a zecea oară consecutiv, și a obținut, pentru prima dată, certificarea Global Equality Standard (GES)!
Aceste certificări sunt o dovadă că în JTI folosim unele dintre cele mai bune practici referitoare la oameni, cultură organizațională și condiții de muncă.
As a Working Student, you have the opportunity to work on cutting-edge technology projects throughout your studies in a multicultural company, to explore different areas of engineering in order for you to develop practical skills and deepen your knowledge. Based on your performance as a working student, you will become eligible for other Bosch programs. Grow with us by gaining hands-on experience and by being part of our #LikeABosch culture!
We are happy to welcome you in our team! Apply here.
At EY, we empower our people with the right mindsets and skills to navigate what’s next, become the transformative leaders the world needs, pursue careers as unique as they are, and build their own exceptional EY experiences.
Harness our global scale, our tech, our teams and our culture to realize your potential. Learn from the best, surround yourself with the curious, ask better questions to seek better answers and build a better working world.
The exceptional EY experience.
It’s yours to build.
At Webhelp, we make business more human - because we truly believe when you focus on the person first, everything suddenly comes alive. We design, deliver, and optimize unforgettable human experiences for today’s digital world – by creating game-changing customer journeys. We are your virtual assistant, your Instagram post, your follow-up call, your save-the-day text. From sales to service, content moderation to credit management, we are an end-to-end partner across all B2C and B2B customer journeys. We all bring our unique touch to creating unforgettable experiences and thrive on making a difference for the customers of the world's most exciting brands.
DRÄXLMAIER Group este o afacere de familie cu activitate la nivel global în segmentul automobilelor premium. Elaborează și produce sisteme de cablaje și componente electrice/electronice, precum și de interior.
WE CREATE CHARACTER - Inovațiile DRÄXLMAIER Group conturează caracterul automobilelor premium din întreaga lume. În calitate de partener al producătorilor de automobile de renume precum Audi, BMW, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mercedes-Benz, MINI, Porsche și VW, dezvoltăm și fabricăm sisteme complexe de cablaje, componente electrice și electronice centrale, interioare exclusiviste și sisteme de baterii pentru electromobilitate. Realizăm întregul lanț de procese, pornind de la ideea inițială, trecând prin etapele de dezvoltare și producție, până la livrarea directă către clienți. DRÄXLMAIER Group este în Top 100 furnizori de componente auto din lume, operând în mai mult de 60 de locații din peste 20 de țări. Fondat în Germania în 1958, Grupul are acum 75.000 de angajați în întreaga lume. În 2019, compania a avut o cifră de afaceri de 4,7 miliarde de euro. Fascinația pentru automobile marchează produsele noastre și îi motivează pe angajații noștri. Pasiunea lor pentru automobile și entuziasmul pentru a crea ceva nou se completează cu angajamentul de a găsi modalități noi, inteligente și durabile pentru modelarea caracterului automobilului. La DRÄXLMAIER, tinerii profesioniști își pot construi cariera în industria automobilelor. Colegii cu mai multă experiență în domeniu vor găsi noi provocări și oportunități individuale pentru a-și continua dezvoltarea în cadrul companiei noastre. Fiind o companie de familie condusă de proprietar, responsabilitatea față de angajați ocupă un loc important. Suntem convinși că un mod de gândire responsabil, pe termen lung, este esențial pentru succesul pe plan economic. Oferim locuri de muncă atractive, în special în tehnologie, inginerie și IT. Pentru mai multe informații privind compania și produsele DRÄXLMAIER, accesați: https://ro.draexlmaier.com/
METRO este un campion al afacerilor independente. Suntem certificați "Angajator de Top 2023", certificare care ne plasează în topul celor mai buni angajatori din România și din Europa.În calitate de lider internațional în comerțul cu ridicata și având cea mai mare linie de vânzări, aducem o expertiză unică în domeniul alimentar, o perspectivă globală remarcabilă și zeci de ani de experiență pentru a ne asigura că partenerii noștri dispun de cele mai bune produse, servicii și tehnologii pentru a reuși. Suntem mai mult decât un simplu furnizor; suntem creatori de relații de încredere, mereu focusați pe înțelegerea și anticiparea nevoilor clienților noștri.Aici, la METRO, căutăm în mod constant să oferim cele mai bune soluții pentru a crea condiții de lucru optime pentru angajații noștri și continuăm să investim în dezvoltarea celor aproximativ 4000 angajați în conformitate cu nevoile și aspirațiile lor.Ești pregătit să îți duci cariera la următorul nivel și să te alături unui lider în industria comerțului cu ridicata? Explorează posturile noastre vacante actuale și descoperă oportunitățile de muncă disponibile!Aplică acum și fă parte dintr-o echipă care valorizează dezvoltarea ta: cariere.metro.roPe piața românească, METRO este prezent în 21 orase: București, Timișoara, Deva, Arad, Craiova, Sibiu, Brașov, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Cluj, Turda, Iași, Suceava, Târgu Mureș, Pitești, Ploiești, Târgoviște, Constanța, Galați, Buzău, Piatra Neamț.
Allianz Services România contribuie la transformarea Grupului german de asigurări Allianz prin îmbunătățirea operațiunilor și crearea unei experiențe superioare pentru clienți, oferind servicii actuariale, financiare, de IT, HR și de guvernanță.
Echipa numără peste 1000 de profesioniști pasionați ale căror principale atuuri sunt expertiza și calificările de top, combinate cu abilități multilingve, care variază de la limba engleză, germană, franceză și italiană, până la portugheză, spaniolă și română.
Ne propunem să atragem cele mai potrivite talente în cadrul Allianz Services România, și să le oferim colegilor noștri un mediu inspirațional în care să se dezvolte.
Susținem creșterea și dezvoltarea angajaților noștri prin:
Traininguri și planuri de dezvoltare: cultura noastră se bazează pe principiul „all you can learn” și încurajează angajații să acceseze numeroase cursuri și certificări internaționale. În plus, am creat în echipă obiceiul de a inova, care ne-a adus Premiul de Excelență și certificarea Silver Organization acordate de Institutul Internațional Lean Six Sigma.
Echilibrul dintre viața personală și profesională: înțelegem importanța echilibrului dintre viața personală și cea profesională, oferindu-le angajaților noștri flexibilitate prin modul de lucru hibrid și contribuind la bunăstarea lor prin organizarea de evenimente interne și sesiuni privind sănătatea mintală, nutriția sau reducerea stresului.
Cultura noastră: desfășurăm anual un sondaj pentru a afla părerea angajaților noștri, în urma căruia stabilim direcții de îmbunătățire. Certificări precum EDGE și Great Place To Work, vin ca o confirmare a angajamentului nostru în crearea unei experiențe extraordinare pentru angajați, dar și față de egalitatea de gen la locul de muncă.
Bosch Service Solutions in Timisoara offers complete service solutions to the Bosch Group and external customers, through two divisions: Bosch Service Solutions (since 2007) and Bosch Global Business Services (since 2012). The team of experts from the Service Solutions division operates in areas such as IT & Technology, Customer Care, Production Support, and other services. Bosch Global Business Services has consolidated one of its global end-to-end process hubs in different service areas, including Accounting, Finance, Auditing, Controlling, Purchasing and Logistics.
We are a global technology company, driving energy innovation for a balanced planet.
Together, we create amazing technology that unlocks access to energy for the benefit of all.
Our inclusive culture is the key to our success. We collaborate with our internal community of colleagues, alumni, and our valued external partners to support each other and achieve our goals. We aim to raise the bar high. We look for people who are committed to innovation and success and act with integrity to become and be a part of one of the most diverse group of experts in our industry, anywhere around the globe.
Global in outlook, local in practice – and with a united, shared passion for discovering solutions, we hire talented, driven people and support them to succeed, personally and professionally.
BE is a management consultancy, digital engagement and solutions firm dedicated to the business ecosystem. We serve our clients by helping them to shape their journey through offering specialist content advice, digital services and innovatively orchestrating end to end solutions. Our goal is to improve everyone’s quality of life through becoming the most trusted hub for our clients. Our people stand out for their domain knowledge, can do attitude and commitment to the client.
Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners, and communities.
With over 4000 skilled professionals in Romania, we work together to solve industries’ and organizations’ most challenging problems. The creativity of our people is propelled by technology and data to deliver exceptional experiences for our clients, across the enterprise at speed and scale.
Explore our current job openings and choose a career with us.
In urma cu +7 ani investitia noastra greenfield isi facea simtita prezenta entuziasta in Timisoara, iar astazi, suntem un competitor de renume în industria EMS: calitate, durabilitate, tehnologie si adictie pentru rigurozitate si creativitate in acelasi timp!
Fie ca este vorba de clientii, angajati, furnizorii, partnerii nostri, este simplu: „Facem intotdeauna lucrurile in modul corect!”
Ne străduim să fim un bun angajator: un loc unde angajații noștri pot avea un job bun, sigur, sunt recompensați corect, se simt respectați și au ocazia să se dezvolte în mod autentic!
Oamenii noștri reprezintă compania!
Curious about what it’s like to work for a TOP 10 employer in Romania and the #1 in the Consulting industry? Come and discover us – BearingPoint is an independent management and technology consultancy, with European roots and a global reach.
We offer you a rewarding career path while working on innovative projects for top international clients. We provide a flexible environment, attractive compensation packages, and modern well-being options. Come kick-start your professional development with us!