DB Schenker GBS s-a alăturat inițiativei de learning NextGen Academy!




 

Pe 9 decembrie, în cadrul webinarului Skills of the Future? Easy, it’s all about you!, le poți întâlni pe Ioana Necula, Senior HR Business Partner, cu 12 ani de experiență în HR și expertiză în gestionarea proceselor de a conecta oamenii și Mădălina Constantin, Talent & Development Partner, cu expertiză în crearea și furnizarea programelor de training și dezvoltare. 


 

În cazul în care te gândești de ce merită să participi la webinarul DB Schenker, iată câteva dintre motivele principale pentru care te încurajăm să te înregistrezi:

  1. Te bucuri de o sesiune interactivă în care tu decizi cursul și finalul unei povești. Vei caștiga informații utile pentru viitorul tău, indiferent de experiența și de cunoștințele din prezent;
  2. Dobândești insight-uri utile despre cum poate arăta viitorul abilităților și afli cum le poți dezvolta în favoarea ta.
  3. Descoperi mai multe despre angajator și poți obține răspunsul la întrebarea: Este DB Schenker angajatorul alături de care îmi pot începe cariera?;

 

În continuare, te invit să citești mai multe despre mentorii ce te vor ghida în această experiență:

 


Ioana Necula

HR Business Partner

Ioana s-a alaturat recent DB Schenker GBS ca senior HR Business Partner. In cei 12 ani de experienta in resurse umane, Ioana s-a ocupat cu precadere de recrutare, training, dezvoltare organizationala, consiliere in cariera si management, in industriile de telecomunicatii, FMCG si servicii de business. Ioana crede cu tarie in potentialul individual, care poate fi valorificat la maximum atunci cand mentalitatea de crestere si curiozitatea iau locul temerilor. Aceasta aduce nu doar invatare continua, dar si rafinarea constanta a convingerilor personale.



Mădălina Constantin

Talent & Development Partner,
HR Systems Coordinator

Mădălina face parte din echipa de Talent & Development și coordonează, de asemenea, una dintre echipele de resurse umane, fiind parte a DB Schenker de aproape 4 ani. O zi din viața ei profesională constă în crearea și furnizarea de programe de training și dezvoltare, dar și îngrijirea părții digitale a sistemelor de resurse umane și de L&D. Este dornică să se perfecționeze constant, să dobândească noi abilități și să ofere sprijin celorlalți pentru a-și atinge obiectivele și a se dezvolta.




 


De asemenea, te invit să descoperi și cum a fost pentru DB Schenker perioada de pandemie și cum s-a adaptat angajatorul la noul context.

Cum v-ați adaptat la noul context și ce priorități ați avut în vedere în ultima perioadă?

Ne-am adaptat rapid la contextul dictat de pandemie și am stabilit priorități clare, dintre care am dori să menționăm patru dintre cele mai importante. Primul, menținerea în siguranță a colegilor noștri - întreaga comunitate SGBS București lucrează de acasă de mai bine de 8 luni. Al doilea, să ne asigurăm că afacerea noastră nu este afectată de munca la distanță; al treilea, să îi menținem pe colegii noștri implicați și continuând să se concentreze asupra bunăstării lor; nu în ultimul rând, să păstrăm o comunicare transparentă atât cu colegii noștri, cât și cu părțile interesate.

 

Cum v-ați menținut colegii motivați în această perioadă?

Pentru început, colegii noștri participă zilnic la întâlniri virtuale și sunt încurajați de managerii lor să fie comunicativi și deschiși, astfel încât distanța să nu fie un obstacol în desfășurarea activității și menținerea unei relații de echipă sănătoase. Credem că o bună colaborare cu coechipierii și comunicarea transparentă venită de la echipa de conducere au contribuit la generarea unui sentiment de securitate, care este atât de important în această perioadă.

 

Ce ați învățat de pe urma acestei experiențe?

Am aflat cât de important este să nu evităm schimbarea și să ne adaptăm treptat la situații abrupte. De asemenea, ni s-a confirmat importanța unei comunicări eficiente, prin canale adecvate, pentru a menține oamenii informați și pentru a le oferi încredere.

Te invităm să cunoști mai bine echipa DB Schenker, dar și să descoperi insight-uri valoroase despre skill-urile viitorului în cadrul webinarului live din data de 9 decembrie!

Înregistrarea și participarea sunt gratuite!



 

Va recomandam si:

Peste 4.000 de joburi deschise în cadrul Angajatori de TOP Inginerie

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?

ULTIMELE JOBURI