Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Payroll & Personnel Administration Specialist Hybrid | |
Payroll & Admin Consultant Hybrid | |
Senior Payroll Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (36) |
Consultant Payroll (firma consultanta )
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Consultant Payroll (firma consultanta ) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.07.2018 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Minim 3 ani experienta in salarizare;
Cunostinte foarte bune privind Legislatia muncii;
Experienta in utilizarea MS Office (in special Excel);
Fluenta in domeniul afacerilor in limba engleza (atat in comunicare verbala, cat si in scris);
Experienta in utilizarea SAP (nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj);
Abilitati de comunicare cu clientii;
Posibilitatea de a lucra la mai multe proiecte in acelasi timp;
Calcularea salariilor, operarea in registrul angajatilor (Revisal);
Intocmirea documentelor de lucru ale angajatilor (contracte individuale de munca, anexe, decizii sau alte documente relevante);
Calcularea salariilor, primelor si indemnizatiilor platibile lunar, inclusiv indemnizatiilor pentru prestatiile de asigurari sociale (concedii medicale, de maternitate), impozite si contributii aplicabile;
Intocmirea ordinelor de plata pentru salarii, impozite si contributii de asigurari sociale;
Intocmirea de diferite rapoarte in conformitate cu legislatia aplicabila si cu politica clientului;
Actualizarea fisierelor privind salariile si a fisierelor departamentului de HR (Resurse Umane);
Actualizarea informatiilor privind angajatii in sistemul software Payroll & HR relevant;
Intocmirea de certificate solicitate de catre angajati (spor de vechime, doctor, banca, etc.);
Intocmirea certificatelor anuale de impozit pe venit;
Intocmirea documentelor necesare pentru rambursarea indemnizatiilor pentru concedii medicale de catre Directia de Sanatate Publica din Romania;
Raporteaza eroarea la