Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Backoffice Agent with Medium Spanish - Brasov Aplica fara CV | |
Lucrator Comercial (Picker) pentru clientii HoReCa_Metro Brasov 2 Brasov, | |
Operator Intrare Clienti cu atributii de casier_Metro Brasov 2 Brasov, | |
Vezi job-uri similare (15) |
Back office-Brasov Vodafone
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Back office-Brasov Vodafone active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.10.2016 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Te asteptam in echipa Vodafone daca:
- ai cunostinte medii de utilizare PC;
- ai un nivel minim de cunostinte de limba engleza;
- iti place sa lucrezi in echipa;
- esti flexibil in ceea ce priveste programul de lucru;
- resposabilitatea si integritatea fac parte din valorile tale;
- te adaptezi si inveti repede lucruri noi;
- iti doresti o cariera intr-o companie multinationala.
- Procesarea tuturor solicitarilor sosite prin canalele de comunicare agreate si rezolvarea acestora in termenul agreat si in maniera politicoasa si eficienta;
- Asigurarea unui grad inalt de calitate in procesarea solicitarilor primite, conform standardelor de calitate si procedurilor de lucru agreate;
- Furnizarea de informatii (telefonic sau prin email ) clientilor interni, cu scopul de a oferi sprijin in desfasurarea activitatii acestora;
- Respectarea normelor de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate.
Beneficii:
- On job training;
- Program de lucru flexibil (6h/8h, 5 zile saptamana, Luni - Duminica);
- Program: L-V 9-22, S-D 9-18 (in schimburi, 2 zile pe saptamana libere)
- Telefon + abonament cu beneficii nationale nelimitate;
- Salariu motivant;
- Posibilitati reale de dezvoltare profesionala.
Raporteaza eroarea la