Asistent Manager

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    Absolvent/a de studii superioare, preferabil profil economic, dar nu este o cerinta obligatorie
    Limba engleza scris si vorbit - nivel B2
    Cunostinte de utilizare MS Office (word, Excel)
    Experienta de secretariat, suport economic – administrativ, back office prezinta un avantaj
    Persoana organizata, cu excelente abilitati de comunicare si atitudine proactiva

    Responsabilitati

    Ordonare si indosarierea documentelor aferente unui contract intr-un singur dosar (contract, facturi emise in vederea decontarii sumelor stipulate in contract, corespondenta, pv.-uri cartea tehnica pe obiectiv, unde este cazul
    Emitere facturi si inregistrare in evidentele societatii
    Inregistrare facturi furnizori interni si externi in evidentele societatii si urmarirea termenelor scadente
    Inregistrare in agenda si transmiterea pe mail a tuturor datelor necesare pentru efectuarea platilor.
    Depunerea filelor CEC / BO la banca
    Evidente facturi si verificarea incasarilor - acoperirea sumelor cu BO.
    Pregatirea tuturor documentelor contabile in vederea transmiterii catre contabilitate.
    Lansare comanda de servicii de curierat
    Urmarire livrare comenzi
    Actualizare adrese destinatari in baza de date
    Preluarea apelurilor interne/externe si directionarea / redirectionarea lor in vederea rezolvarii operative a problemelor
    Intocmire dispozitii de plata / incasare
    Multiplicare, scanare, transmiterea documentelor in format electronic
    Arhivare documente conform procedurilor interne

    Alte informatii

    Salariul de baza competitiv si negociabil in functie de experienta profesionala a candidatilor
    Tichete de masa in valoare de 40 ron/zi lucratoare
    Prime acordate de Paste si Craciun
    Concediu de odihna 21 de zile anual
    Abonament medical la Medicover
    Program de lucru Luni – Vineri 09:00 -17:00
    Se lucreaza de la birou, Sector 2 Bucuresti – zona Lacul Tei

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (60)