Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Contabil Aplica fara CV | |
CONTABIL Aplica fara CV | |
Part time Asistent Manager Contabilitate Bucuresti HDMALL Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (73) |
Contabil Sef Adjunct
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A active.Vezi toate job-urile Contabil Sef Adjunct active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.08.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.
Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.
Cerinte
Cerinte candidat:
1. Studii superioare de lunga durata in domeniul economic, finalizate cu diploma de licenta; Constituie avantaj studiile postuniversitare in domeniul economic;
2. Minim 10 ani experienta in domeniul financiar contabil: experienta pe pozitii similare (IFN, banca, firme de audit etc); avand functii de conducere anterioare in domeniul vizat (contabil sef/contabil sef adjunct sau echivalent ca atributii si experienta in cadrul unor companii mari;
3. Cunostinte specifice activitatii financiar – contabile (ex. contabilitate, analiza financiara, bugetara, raportare financiara, fiscalitate); Cunostinte si experienta in domeniul IFRS9; Cunostinte in domeniul Risk management financiar-bancar, evaluarea riscurilor si limitarea expunerilor la riscuri; Cunostinte de analiza economico-financiara.
Constituie avantaj – alte cunostinte/experiente profesionale (ex. auditare, piata de capital)
4. Cunostinte avansate Microsoft Office (in special Excel) etc. si cunostinte in utilizarea de soft-uri si sisteme financiar contabile complexe.
5. Comunicare eficienta; adaptabilitate; seriozitate, abilitati pentru munca in echipa;
capacitate de gestionare a sarcinilor complexe si coordonare a personalului; asumarea responsabilitatii; disponibilitate pentru program prelungit, punctualitate, organizare.
Responsabilitati
Descrierea jobului:
a) verificarea informatiilor pentru pregatirea raportarilor trimestriale, semestriale si anuale/ completarea setului de raportari specifice pentru situatiile financiare individuale;
b) analiza informatiilor pentru bugetare, raportare financiara, analiza financiara;
c) asigurarea conformitatii raportarilor financiare ale companiei cu cadrul IFRS;
d) verificarea incadrarii in limitele de expunere la diferitele categorii de riscuri;
e) transmiterea documentelor cerute de auditori cu ocazia misiunilor de audit;
f) actualizarea politicilor si procedurilor contabile;
g) intocmirea si verificarea bugetului de venituri si cheltuieli (BVC) anual al societatii;
h) alte atributii privind: situația cheltuielilor, după analizarea alocării corecte pe conturi a operațiunilor înregistrate; corectitudinea soldurilor creditelor, a dobânzilor, a penalităților, a garanțiilor imobiliare și a angajamentelor precum și preluarea lor corect în balanța contabilă; situația clasificării creditelor în vederea evidențierii celor neperformante, implicit indicatorii de performanță, reclasificării si expunerilor contractelor clienților societății; situatia angajamentelor față de instituțiile de credit si cele de leasing; înregistrarea documentelor contabile, verificarea înregistrărilor contabile generate; jurnalul de furnizori; avansurile către furnizori în vederea reglării acestora cu facturile; registrele de casă cu situatia din soft după închiderea lunii; situațiile extracontabile a obiectelor de inventar; situația imobilizarilor, calculul amortizării in raport cu balanța contabila; transferul mijloacelor fixe între gestiuni; efectuarea inventarierii anuale a patrimoniului societății; nota contabilă privind consumurile, situatia formularelor anulate;
i) intocmirea de analize, raportari, recomandari/opinii/ puncte de vedere, dupa caz, asupra unor aspecte/materiale/documente solicitate de conducerea societatii.
Alte informatii
Beneficii:
Salariu motivant;
Tichete de masa de cca 800 lei/luna;
Contract individual de muncă pe o muncă nedeterminată;
Un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de dezvoltare profesionala;
Beneficii
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la