Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Hybrid

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (121)

Data Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile KreativeHR Services active.


Vezi toate job-urile Data Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Marketing
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    • Studii superioare absolvite;
    • Excelente cunoștințe de MS Office Excel;
    • Experiență de 1 – 2 ani pe un post de Data Analyst, Financial Analyst, Business Analyst sau Sales Analyst;
    • Reprezintă un avantaj experiența anterioară într-o companie care a dezvoltat și implementat o strategie de vânzare
    omnichannel;
    • Foarte bune competențe de comunicare scrisă și orală;
    • Bune cunoștințe de limba engleză

    Responsabilitati

    • Analiza datelor - colectarea, organizarea și analiza datelor pentru identificarea modelelor, trendurilor și
    oportunităților;
    • Segmentarea datelor de vânzări în funcție de diferiți parametri, cum ar fi segmentele de clienți, solicitările,
    rambursările etc.;
    • Realizarea forecasturilor pentru vânzări;
    • Elaborarea, actualizarea și automatizarea rapoartelor;
    • Raportarea numărului și tipurilor de comenzi, performanța vânzărilor, reconcilierea etc.;
    • Colaborarea cu echipa de proiect pentru furnizarea informațiilor necesare pentru luarea deciziilor;
    • Lucrul împreună cu echipa de proiect pentru îmbunătățirea procesului de order fulfillment;
    • Monitorizarea metricilor de performanță;
    • Efectuarea analizelor ad hoc pentru investigarea problemelor sau provocărilor în cadrul fluxului de fulfillment;
    • Identificarea riscurilor.

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Tichete de masa