Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Web Performance Data Analyst BUCURESTI, | |
Digital Marketing Data Analyst Hybrid | |
Booking Holdings Romania - Lead Data Engineer (Data Analytics) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (121) |
Data Analyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile KreativeHR Services active.Vezi toate job-urile Data Analyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | KreativeHR Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.06.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.
Cerinte
• Studii superioare absolvite;
• Excelente cunoștințe de MS Office Excel;
• Experiență de 1 – 2 ani pe un post de Data Analyst, Financial Analyst, Business Analyst sau Sales Analyst;
• Reprezintă un avantaj experiența anterioară într-o companie care a dezvoltat și implementat o strategie de vânzare
omnichannel;
• Foarte bune competențe de comunicare scrisă și orală;
• Bune cunoștințe de limba engleză
Responsabilitati
• Analiza datelor - colectarea, organizarea și analiza datelor pentru identificarea modelelor, trendurilor și
oportunităților;
• Segmentarea datelor de vânzări în funcție de diferiți parametri, cum ar fi segmentele de clienți, solicitările,
rambursările etc.;
• Realizarea forecasturilor pentru vânzări;
• Elaborarea, actualizarea și automatizarea rapoartelor;
• Raportarea numărului și tipurilor de comenzi, performanța vânzărilor, reconcilierea etc.;
• Colaborarea cu echipa de proiect pentru furnizarea informațiilor necesare pentru luarea deciziilor;
• Lucrul împreună cu echipa de proiect pentru îmbunătățirea procesului de order fulfillment;
• Monitorizarea metricilor de performanță;
• Efectuarea analizelor ad hoc pentru investigarea problemelor sau provocărilor în cadrul fluxului de fulfillment;
• Identificarea riscurilor.
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la