Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile KreativeHR Services active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 23.05.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    - Studii superioare economice/de contabilitate;

    - Stăpânirea normelor și a procedurilor contabile și financiare;

    - Cunostințe MS Office (Excel, Outlook);

    - Persoană atentă la detalii, cu simt analitic și disponibilitate de a învăța;

    - Gandire si capacitate de analiză și sinteză;

    - Abilități foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atenție la detalii.

    Responsabilitati

    - Operarea și analiza încasărilor și plăților prin bancă și casă, urmărirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unității;

    - Operarea și analiza documentelor de intrare-iesire în/din societate;

    - Asigurarea desfășurării ritmice și în bune condiții a unor operațiuni specifice activității financiar-contabile, cum ar fi decontarea cu furnizorii și beneficiarii, înregistrarea facturilor, reglarea balanțelor de stocuri, și analiza lunară a conturilor;

    - Elaborarea centralizatoarelor și a rapoartelor de activitate specifice postului;

    - Întocmirea notelor contabile, a registrelor contabile și a documentelor centralizatoare;

    - Responsabilitatea pentru evidența deconturilor de cheltuieli și raportarea diferențelor;

    - Asigurarea evidenței cantitative și valorice a patrimoniului societății și realizarea inventarului acestuia;

    - Asigurarea desfășurării ritmice a operațiunilor de decontare cu furnizorii și beneficiarii;

    - Participarea la inventarierea anuală;

    - Monitorizarea circuitului documentelor și respectarea procedurilor de lucru ale unității.

    - Desfășurarea activităților specifice de resurse umane;

    - Menținerea unei comunicări eficiente cu personalul din vânzări și logistică pentru a asigura un flux constant de informații și soluționarea promptă a oricărei probleme.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    4080 RON NET / luna
    Remote

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (5)