Customer Support Agent cu limba italiană și engleză

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Customer Support Agent cu limba italiană și engleză active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.05.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Cunoasterea limbii italiene (nivel B2+) si cunoștințe de baza de limba engleza (nivel B1);

    Angajament puternic fata de satisfactia clientilor, cu un comportament placut si rabdator;

    Abilitati excelente de comunicare, atat verbala, cat si scrisa;

    Dorinta de a invata si de a creste in cadrul rolului;

    Abilitatea de a prospera intr-un mediu de echipa dinamic si de a aborda provocarile cu incredere;

    Responsabilitati

    Mentinerea unei atitudini orientate spre client in toate interactiunile;

    Rezolvarea eficienta a situatiilor de neconformitate;

    Asistati clientii in luarea deciziilor de cumparare prin furnizarea de informatii detaliate despre produse si servicii;


    Oferiti solutii pentru plasarea comenzilor, livrare si retururi pe diferite canale de comunicare (50%chat, 50%apeluri)
    asigurand o experientă perfecta pentru clienti;

    Alte informatii

    Program flexibil de 8 ore plus o ora pauza, dispus in 3 ture: de la ora 10:00, 12:00 respectiv ora 14: intervalul orar intre care se desfasoară activitatea)

    Pachet salarial competitiv, inclusiv bonusuri si bonuri de masa;

    Oportunitati cuprinzatoare de formare si dezvoltare profesionala;

    Abonament medical și acces la beneficii de wellness;

    Cultură vibrantă la locul de muncă, cu activități de team-building și concursuri;

    Perspective reale de avansare în cadrul companiei;

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Program de lucru flexibil
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    4300 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (190)