CONTABIL PRODUCTIE – jud. Giurgiu

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Giurgiu
  • Actualizat la: 25.05.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • studii superioare în domeniul economic;
    • constituie un avantaj experiența de minimum 5 ani în domeniul contabilității;
    • cunoaşterea legislaţiei economice în vigoare;
    • operare PC (Windows, MS Office, sisteme ERP);
    • limba engleză (nivel avansat);
    • bună capacitate de comunicare, atenţie, perseverenţă, rigurozitate, consecvenţă, seriozitate

    Responsabilitati

    • contabilizează şi înregistrează facturile de intrare în gestiuni ale produselor aprovizionate;
    • contabilizează şi întocmeşte facturile pentru produselor vândute;
    • colaborează cu Directorul General la stabilirea prețurilor de vânzare;
    • efectuează toate operațiunile necesare în sistemul ERP;
    • se instruiește continuu în legătură cu funcționalitățile sistemului ERP;
    • contribuie la îmbunătățirea fluxului în sistemul ERP, se implică în definirea unui mod optim de lucru (ex. articole, structuri, procese) și participă la configurarea sistemului în colaborare cu furnizorul acestuia;
    • este la curent cu cerințele legislative și contribuie la implementarea lor în sistemul ERP;
    • întocmeşte si operează ordine de compensare;
    • întocmeşte confirmările de sold la inchiderea exercițiului, pentru clienţi interni si externi;
    • întocmeşte rapoarte predefinite și ad-hoc în vederea efectuării lucrărilor de închidere de luna/trimestru/an
    • întocmește balanțe de verificare;

    • verifică la sfarşit de lună evidenţa analitică cu fişele de magazie de la gestiuni;
    • verifică daca operaţiunile introduse sunt repartizate corect jurnalul de cumpărari şi vânzări;
    • participă la reconcilierea conturilor din balanţă;
    • participă la operaţiunea de inventariere a gestiunilor şi întocmeşte anual listele de inventariere;
    • ţine la zi a evidențelor pentru furnizori şi clienți;
    • gestionează imprimatele cu regim special și fiscal: facturi, Ordine de compensare;
    • colaborează cu Consignatarii în privința stocurilor de produse aflate in consignație;
    • execută, în limitele sale de competenţă, orice alte dispoziţii ale şefului ierarhic

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Sacele,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (405)