Customer Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Customer Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Retail - Comert
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.05.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Orientare catre client si capacitatea de a se adapta/raspunde la diferite tipologii de persoane;
    Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice;
    Experienta minimum 6 luni pe un rol similar;
    Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office.

    Responsabilitati

    Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail);
    Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor;
    Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete;
    Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri;
    Actualizarea contractelor comerciale;
    Actualizarea bazei de date;
    Acordare suport pentru parteneri/comercianti.

    Alte informatii

    SALARIU ATRACTIV
    800 LEI TICHETE DE MASA
    1275 LEI PLATFORMA BENEFIT
    500 LEI BONUS DE VACANTA
    300 LEI BONUS DE SARBATORI
    500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA
    CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA
    ZILE DE CONCEDIU EXTRA
    CURSURI GRATUITE
    POSIBILITATE DE AVANSARE

    Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Bonus anual
    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Zile libere suplimentare
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete culturale

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3600 - 4000 RON NET / luna
    Remote

    Remote

    Vezi job-uri similare (198)