Manager HR – Hunedoara – pachet relocare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Manager HR – Hunedoara – pachet relocare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Hunedoara
  • Actualizat la: 17.06.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Cerințe:
    • Experiență anterioară în domeniul resurselor umane minim 5 ani
    • Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală
    • Capacitatea de a dezvolta și implementa strategii inovatoare și eficiente.
    • Experiență în conducerea procesului de evaluare a performanței și a programelor de dezvoltare personală.
    • Dorința și posibilitatea de a călători atunci când este necesar.
    • Abilități solide de gestionare a timpului și a priorităților.
    • Diploma de licență în resurse umane, psihologie organizațională sau domenii similare este un plus.

    Responsabilitati

    Responsabilități principale:
    • Planifica, organizează si supervizează activitățile de resurse umane.
    • Dezvoltarea și implementarea unui program de inducție cuprinzător și eficient pentru noii angajați.
    • Asigurarea integrării corespunzătoare a noilor angajați în echipă și în cultura organizațională.
    • Monitorizarea și evaluarea procesului de inducție pentru îmbunătățirea continuă a acestuia.
    • Dezvoltarea și implementarea sistemelor de evaluare a performanței
    • Furnizarea de feedback angajaților și gestionarea eficientă a procesului de evaluare a performanței.
    • Crearea și implementarea unor programe personalizate de retenție, adaptate nevoilor și aspirațiilor individuale ale angajaților.
    • Identificarea și promovarea oportunităților de creștere și dezvoltare a angajaților.
    • Întreținerea unei relații deschise și constructive cu angajații pentru a răspunde nevoilor și preocupărilor acestora.
    • Asigurarea unui mediu de lucru pozitiv și motivant pentru toți angajații.
    • Efectuarea deplasărilor ocazionale pentru a menține o legătură directă cu echipa.
    • Intocmirea planului de succesiune.
    • Intocmire plan de training, sustinerea training-urilor.
    • Participare si sustinere conferinte de profil cu partenerii din zona.
    • Mentinerea unei legaturi stranse intre departamente.
    • Participare la sedinte de board in tara si strainatate.

    Alte informatii

    Pachet foarte atractiv.
    Se ofera pachet de relocare

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    BUCURESTI, Balotesti,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (87)