Software Support Supervizor (on-site, Sibiu)

Angajator: Working4U Exclusive
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 25.05.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    WORKING4U EXCLUSIVE, companie specailizata in cautarea atat de noi talente in piata muncii cat si de personal pe toate nivelurile de experienta, inclusiv Middle si Top Management in vaste domenii de activitate.

    Suntem prezenti pe piata cu o echipa de consultanti profesionisti pregatiti sa asigure suportul necesar candidatilor in vederea oferirii celui mai potrivit loc de munca in functie de pregatirea profesionala si experienta acestora

    Suntem constant conectati la trendul pietei de profil, suntem permanent in conexiune cu angajatorii de top si cu noile pozitii scoase la concurs, astfel putand fi un suport in consultanta candidatilor in vederea propunerii celui mai potrivit job pentru fiecare candidat in parte.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Experienta pe un rol similar;
    Experienta in oferirea de suport si consultanta clientilor privind utilizarea sau integrarea solutiilor software;
    Cunostinte privind pasii implementarii si coordonarii de noi proiecte (notiuni de baza privind Managementul de Proiect);
    Cunostinte limba Engleza - nivel avansat;
    Cunoasterea pachetului Office la nivel avansat;
    Bune abilitati de comunicare si interrelationare;
    Gandire analitica, capacitate de sinteza;
    Abilitatea de a lucra cu volume mari de date;
    Permis cat. B;
    Dorinta de invatare si dezvoltare profesionala;
    Familiaritatea cu unul sau mai multe tool-uri de raportare reprezinta un avantaj;

    Responsabilitati

    Oferirea de suport membrilor retelei de distributie in adoptarea si utilizarea aplicatiilor interne ale companiei;
    Semnalarea problemelor intampinate de utilizatori catre echipele de proiect de la HQ pentru solutionarea acestora;
    Asigurarea proiectelor si situatiilor in curs de solutionare in deadline-urile stabilite;
    Intocmirea de rapoarte de analiza privind functionalitatea aplicatiilor, gradul de satisfactie al utilizatorilor si eventualele zone de imbunatatire;
    Mentinerea legaturii cu echipele de la HQ pentru integrarea de noi module sau aplicatii in infrastructura IT a branch-ului din Romania;
    Participarea la elaborarea blueprint-ului pentru noile proiecte;
    Alocarea sarcinilor individuale catre membrii echipei de support, impartirea proiectului in etape, identificarea si tratarea eventualelor situatii sau obstacole;
    Identificarea oportunitatilor de imbunatatire sau automatizare a proceselor interne de raportare;
    Implementarea de noi tool-uri de procesare date si raportare pentru reducerea redundantelor;
    Monitorizarea tendintelor si tehnologiilor din piata pentru adaptarea acestora la nevoile companiei;

    Alte informatii

    Program de lucru:
    On-site, L-V, interval 08:00 - 16:30;

    Pachet de Beneficii:
    Pachet salarial atractiv;
    Tichete de Masa;
    Prime de Sarbatori;
    Zile de concediu extra in functie de vechimea in cadrul companiei;
    Autoturism de serviciu full-time;
    Perioada de training si induction asigurata;
    Pachet de relocare pentru candidatii din alte zone ale tarii;
    Cursuri tehnice de dezvoltare profesionala;

    Beneficii

    • Prima pentru relocare
    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Decontarea transportului
    • Zile libere suplimentare
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Masina de serviciu
    • Loc de parcare
    • Tichete de masa
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Sibiu,

    Remote

    Vezi job-uri similare (32)