Receptioner

Angajator: Akkodis Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.04.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.
    Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.
    Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara și Cluj, angajați care împărtășesc valori puternice precum onestitate, respect, corectitudine și incluziune. Angajamentul nostru: să le dăm posibilitatea să fie ei înșiși la locul de muncă în fiecare zi și actori în viața și dezvoltarea lor în cadrul Akkodis.
    .........................

    Akkodis, is a global player in engineering and IT and a leader in the smart industry. We support our clients in their digital transformation projects through 4 service lines: Consulting, Solutions, Talent, and Academy. Akkodis is a trusted technology partner for its customers worldwide. We co-create and imagine cutting-edge solutions to meet the major challenges of our society, whether it involves accelerating the energy transition and developing green mobility or building user-centric approaches.
    With a strong culture of inclusion and diversity, our 50,000 IT and engineering experts, present in 30 countries, combine the best technological skills with cross-functional knowledge of all industries to shape a more sustainable future. We are passionate about inventing a better future together.
    Akkodis Romania counts over 800 engineering and IT experts in its offices in Bucharest, Pitesti, Iași, Timișoara and Cluj, employees who share strong values such as honesty, respect, fairness, and inclusion. The commitment: to give them our opportunity to be themselves in the everyday place and actors in their life and development within Akkodis.

    Cerinte

    • Buna cunoastere si folosire a Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Outlook)
    • Cunoştinţe de limba Engleza
    • Spirit de ordine şi disciplină;
    • Capacitate de organizare
    • Abilităţi de comunicare, abilităţi de a lucra independent
    • Absolvent al unei instituţii de învăţământ mediu/superior
    • Studii medii/superioare

    Responsabilitati

    • Receptionare, inregistrare si trimitere corespondenta. Alocarea numerelor de inregistrare pentru diverse documente ale societatii.
    • Receptionare apeluri telefonice si redirectionarea lor catre persoanele cautate
    • Primirea si inregistrarea vizitatorilor, asigurarea protocolului delegatiilor/clientilor veniti in societate
    • Responsabil cu semnarea angajamentului de confidentialitate pentru vizitatori, clienti, prestatari etc.
    • lntampina (si conduce in sali sau birouri) persoanele pe care managerii/recrutorii urmeaza sa le intalneasca;
    • Organizeaza si coordoneaza intalniri in sediu;
    • Aprovizionare cu produse de protocol : apa, cafea, sue, ceai, patiserie etc
    • Eliberarea cardurilor de acces si completarea formularelor specifice societatii
    • Respecta regulile de acces al persoanelor straine in spatiul de birouri
    • Alocarea numerelor de misiune, ordine deplasare pentru angajatii care pleaca in strainatate sau merg la client
    • Tine evidenta stocurilor produselor din magazie
    • Urmarirea efectuarii reviziilor sistemului de control acces, efractie si sistem video
    • Urmareste efectuarea serviciilor de curatenie conform contractului de prestari servicii

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (195)