Reprezentant vanzari B2B servicii transport

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DGH Log& Sped active.


Vezi toate job-urile Reprezentant vanzari B2B servicii transport active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: DGH Log& Sped
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.06.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    DGH Log & Sped este una din cele mai importante case de expeditii din Romania, cu o vechime si o recunoastere de peste 10 ani pe piata autohnona.

    Specializarea DGH Log & Sped este in transporturile rutiere interne si internationale de marfuri generale, preponderent cu autocamioane de 20 de tone, iar practic, pot asigura orice serviciu de transport rutier: transporturi cu temperatura controlata, transporturi de marfuri periculoase (ADR), transporturi agabaritice, transporturi cu cisterne, transporturi de containere si altele.

    Cerinte

    DGH Log & Sped s-a format prin profesionalism si competenta, fiind in prezent una din cele mai importante case de expeditii din Romania, specializata in intermedierea de transport rutier intern si international de marfuri.

    Unul din factorii care contribuie la satisfactia clientilor nostri este profesionalismul cu care ii deservim. Avem o echipa operationala, capabila, dedicata si permanent informata, pentru care obiectivul principal este oferirea de servicii care garanteaza succesul. Iar succesul creat a dus la dezvoltarea noastra ca organizatie, cresterea echipei de lucru cu o persoana dinamica, ambitioasa si orientata catre rezultate, care sa performeze in rolul de Reprezentant vanzari B2B (servicii de transport).

    Este un job potrivit pentru tine daca:
    - ai minim 3 ani experienta in vanzarea de servicii;
    - ai lucrat anterior minim 1 an in domeniul serviciilor de transport / logistica;
    - ai o fire dinamica, orientare catre client, catre actiune si rezultat, motivatie pentru succes;
    - initiezi si dezvolti relatii interumane cu usurinta, comunici cu tact si diplomatie si iti place sa negociezi;
    - ai un caracter organizat, cu un bun management al timpului;
    - utilizezi la un nivel mediu – avansat aplicatiile standard din MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook); experienta de lucru in CRM constituie un avantaj;
    - iti place munca de teren, ai permis si experienta auto.

    Responsabilitati

    - prospectarea continua a pietei in scopul identificarii de noi oportunitati de vanzare a serviciilor companiei;
    - abordarea directa a prospectilor, crearea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu prospectii si clientii companiei;
    - realizarea, prezentarea si negocierea ofertelor comerciale cu prospectii si clientii companiei, in scopul incheierii contractelor de servicii de transport;
    - atingerea targetelor de vanzari si a obiectivelor individuale bianuale;
    - mentinerea unei legaturi permanente cu coordonatorii de transport in scopul consultarii reciproce privind tendintele pietei de transport si ciclicitatea acesteia sau privind aspecte legate de prestarea serviciilor pentru clientii din portofoliu;
    - reprezentarea companiei in fata prospectilor si clientilor; oferirea de consultanta tehnica si comerciala privind serviciile companiei;
    - solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
    - actualizarea in timp real a informatiilor din CRM;
    - realizarea rapoartelor de vanzari.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - salariu aliniat pietei;
    - comisioane si bonusuri de vanzari;
    - asigurare medicala privata;
    - prime si cadouri de sarbatori;
    - evenimente de echipa – teambuilding, petreceri de Craciun si aniversare;
    - acces la dezvoltare profesionala continua prin participarea la traininguri, conferinte si evenimente business relevante;
    - conditii de lucru moderne si placute (sala de mese, terase amenajate, loc de recreere);
    - instrumente de lucru optime pentru o buna desfasurare a activitatii profesionale: masina, telefon, laptop.

    Alte informatii:
    - Locul de munca: Muntenia Business Center din Splaiul Unirii nr.16, etaj 10, zona Unirii – Pasajul Marasesti
    - Programul de lucru: de luni pana vineri, in interval orar 8:00 – 17:00, cu o ora pauza de masa inclusa.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Masina de serviciu
    • Loc de parcare
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Branesti, Popesti Leordeni,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (174)