Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Aplica fara CV
Hybrid

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (92)

Contabil Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.08.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    • Abdolvent de studii superioare in domeniu;
    • Proactiv, orientat spre detalii, organizat si cu bune abilitati de lucru in echipa;
    • Bune abilitati de comunicare si gestionare a timpului, capacitate de a face mai multe sarcini in acelasi timp;
    • Cunostinte in SAGE sau SAP;
    • Cunoastinte de limba Engleza sau Franceza.

    Responsabilitati

    • Inregistreaza toate tipurile de facturi in programul contabil SAGE conform procedurilor interne;
    • Verificarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli conform procedurilor interne;
    • Verificarea si inregistrarea facturile partenerilor conform procedurilor interne;
    • Inregistrarea extraselor bancare zilnice;
    • Oferirea de suport clientilor cu privire la informatiile contabile (extrase de cont, etc);
    • Oferirea de suport pentru toate tipurile de rapoarte solicitate de management.

    Alte informatii

    • Salariu atractiv;
    • Bonuri de masa in valoare de 30 lei;
    • Asigurare medicala si de viata;
    • Decontare transport;
    • Contract pe perioada nedeterminata;
    • Program hibrid.