Analist Financiar - Sogelease
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.Vezi toate job-urile Analist Financiar - Sogelease active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | BRD - Groupe Société Générale |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.04.2024 |
Remote work: | Hybrid |
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.
Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
- jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
- inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
- adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
- profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.
Pe scurt:
- 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
- 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.
Profil
Cunostintele si experinta ta ne intereseaza si este important sa stii ce cautam:
Licentiat - Studii superioare economice de minim 4 ani
Limba Engleza sau Franceza- avansat.
Minim 5 ani experienta in domeniul financiar.
Spirit de echipa, atitudine proactiva, abilitati de comunicare excelente.
Iar daca in plus ai aceste competente si calitati:
Simt practic si abilitati de organizare
Abilitatea de a lucra in echipa
Autonomie
Abilitati de comunicare si capacitate de convingere
...noi vrem sa detaliem aceasta provocare cat mai curand!
In aceasta pozitie, responsabilitatile principale vor fi urmatoarele:
Vei verifica, intocmi ordinele de plata cu respectarea procedurilor interne;
Introduci in sistemul informatic incasarile de la client;
Contribui la gestionarea eficienta a fluxurilor de trezorerie. ;
Contribui la realizarea raportarilor de gestiune si a analizei activitatii financiare ;
Vei estima nevoile de fonduri sub coordonarea Sefului de serviciu Gestiune Financiara si a Directorului Financiar;
Administrezi contractele de imprumut si te ocupi de alocarea fondurilor conform contractelor de finantare de la IFI;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Analist financiar planificare si managementul performantei Aplica fara CV |
![]() | Analist financiar consolidare BUCURESTI, |
![]() | Analist Raportare Financiara Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (85) |
Raporteaza eroarea la