Suport Vanzari - Sogelease

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Suport Vanzari - Sogelease active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.02.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostintele si experienta ta ne intereseaza si trebuie sa stii ce cautam :

    Abilitati de comunicare si colaborare, spirit de echipa, capacitate de analiza si atentie la detalii;
    Cunoasterea legislatiei in vigoare (in primul rand notiuni generale de legislatie bancara/leasing si fiscala);
    Cunostinte operare PC : MS Office, MS Outlook, aplicatii (Cassiopae ar fi un plus).

    Iar daca in plus ai aceste competente si calitati:

    Orientare catre client
    Spirit de echipa
    Inovare
    Responsabilitate
    Angajament


    ...noi vrem sa detaliem aceasta provocare cat mai curand!

    Responsabilitati

    Echipa Suport Vanzari - cauta un nou coleg/colega pentru ocuparea postului de Administrator suport vanzari cu durata nedeterminata.



    In aceasta pozitie, responsabilitatile principale listate mai jos vor fi ale tale. Va trebui sa :

    Acorzi suport activ coordonatorilor comerciali in etapa de ofertare si pregatire dosar pentru prelucrare pe fluxul intern, gestionand colectarea documentelor, in vederea analizei de aprobare si demararii procesului de initiere si administrare contracte;
    Participi la intalnirile cu clientii din portofoliul administrat, la initiativa coordonatorului comercial alocat, in scopul unei bune derulari a tranzactiilor de leasing;
    Asiguri introducerea completa si corecta a datelor in aplicatia de gestionare a contractelor precum si sa actualizezi datele clientilor in aplicatia de gestiune contracte;
    Interactionezi cu celelalte departamente pentru a gestiona implementarea tranzactiilor de leasing;
    Urmaresti colectarea tuturor documentelor necesare pentru implementarea contractelor noi sau a administrarii contractelor in conformitate cu cadrul normativ intern (documente juridice, dovezi ale constituirii garantiilor aferente tranzactiilor, facturi, aprobari de cotatii, aprobari de risc etc);
    Asiguri indeplinirea tuturor conditiilor pentru efectuarea platilor finale catre furnizor si pentru implementarea actelor aditionale aferente administrarii contractelor.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Al 13-lea salariu
    • Abonament medical
    • Asigurare de viata
    • Pensie privata
    • Laptop
    • Loc de parcare
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (79)