Back-office manager Bucuresti

Angajator: Effective Human Resources
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Marketing
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 25.02.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.
    Reuneste consultanti in recrutare cu peste 15 ani de expertiza in recrutare si management.

    Cerinte

    Profilul candidatului:

    Calitati: proactiv/a, perseverent, organizat, minutions, dornic sa invete, respecta termenele, urmeaza regulile si procedurile, identifica si corecteaza greselile.

    Abilitati:

    • Cunostinte de baza de operare PC, Wordpress, MS Office (excel, word, PPT).
    • Engleza mediu-avansat,
    • Abilitati social media (Instagram, Facebook, Linkedin)
    • Permis de conducere

    Personalitate: optimista, energica, prezenta placuta, team player, acorda suport.

    Responsabilitati

    Back-office manager

    Activitati de asistent manager:
    • activitati de tin de desfasurearea zilnica a activitatii managerului
    • agenda zilnica: tine evidenta intalnirilor, face programari, ajuta in cadrul intalnirilor cu protocolul
    • mentine legatura cu furnizorii de servicii: imprimanta, IT, marketing, productie publicitara
    • tine minuta sedintelor interne
    • la nevoie face deplasari in teren pentru diverse situatii

    Activitati de marketing (nivel de baza):
    • Actualizeaza baza de date
    • Adauga anunturile pe platformele uzuale (imobiliare, imopedia, etc) ;
    • Posteaza in paginile de social media: Facebook, Instagram, Linkedin.
    • Realizeaza prezentari, scoate rapoarte de piata, face poze la proprietati, organizeaza portofoliul.

    Activitati administrative:
    • Office manager: curierat ( duc, aduce documente), face aprovizionarea biroului, mentine si verifica spatiul de birouri.
    • Redactare documente: redactare si corectare drafturi de contracte, va fi ca curent cu modificarile legislative din domeniu si va informa in cadrul intalnirilor saptamanale eventualele schimbari.


    Beneficii:
    • Bonusuri in functie de nivelul e implicare si performanta
    • Mediu de lucru elegant, profesionist, inspirațional
    • Oportunitati reale de dezvoltare, sustinerea necesara pentru a-ti indeplini obiectivele
    • Team-building-uri energizante

    Locatie: Baneasa

    Programul de lucru este 8:30 - 17:30 cu o ora pauza de masa.

    Alte informatii

    Compania a crescut organic într-un spațiu care sprijină creativitatea și succesul. Fiecare membru al echipei este parte dintr-o energie specială, care inspiră respect și admirație din partea clienților noștri.

    Vei găsi un mediu de lucru elegant, profesionist si inspirațional, o echipă ambițioasă cu expertiză în servicii imobiliare Premium.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Training-uri
    • Decontarea transportului