Consultant Servicii - Brasov

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 26.02.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    - Cunostinte de operare PC.
    - Orientare catre client.
    - Atentie la detalii.
    - Rigurozitate si motivatia de a lucra alaturi de clienti.
    - Persoana dinamica, comunicativa si orientata catre rezultate
    - Disponibilitatea de a lucra in ture de zi.



    Beneficii:

    Pentru ca promovam dezvoltarea continua la nivel profesional oferim:

    • Training Profesional pentru toti angajatii CGS.
    • Cursuri de perfectionare pentru toate procedurile noi implimentate in companie.
    • Bonusuri de performanta cu beneficii financiare si non financiare pentru angajatii nostrii.
    • Oportunitatea de a-si dezvolta cariera si a aplica pentru o pozitie de suport sau Management.
    • Posibilitatea de a primi o stea cu numele lor pe aleea Walk of Fame din cadrul companiei, unde ne exprimam recunostinta pentru angajatii care au adus inovatie si o perspectiva noua in CGS.

    Beneficii aditionale

    • Asigurare medicala privata.
    • Contract pe perioada nedeterminata.
    • Tichete de masa.
    • Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si negociere.

    Responsabilitati

    Iata ce va trebui sa faci:

    -Preiei apeluri de la clienti si identifici corect situatiile cu care se confrunta.
    -Rezolvi problemele sau directionezi clientii catre departamentul potrivit.
    -Consilierea clienților pentru a-si indeplini nevoile si a alege produsele potrivite.
    -Inregistrezi corect si complet informatiile obtinute in urma apelurilor.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.