Operator validare date cu limba italiana, full remote

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 25.02.2024
    Remote work: Remote
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Educatie si pregatire profesionala:
    ● Absolvent/a al invatamantului superior
    ● Cunostiinte de limba italiana la nivel avansat;
    ● Foarte bune cunostinte operare calculator: pachet Office, Internet

    Responsabilitati

    Cerinte comportamentale si psihologice:
    ● Rezistenta crescuta la stres
    ● Bune abilitati de comunicare si relationare
    ● Atentie distributiva si concentrarea atentiei
    ● Capacitatea de analiza si sinteza
    ● Atitudine proactiva si gandire centrata pe rezultate
    ● Asumarea responsabilitatii
    ● Capacitatea de a relationa
    ● Incredere si conduita adecvata pentru stabilitate la locul de munca
    ● Abilitate numerica si verbală

    c) Abilitati profesionale si personale:
    ● Punctual/a
    ● Eficient si de incredere
    ● Atentie la detaliu si calitatea rezultatelor
    ● Capacitatea de a realiza sarcini repetitive
    ● Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
    ● Capacitatea de a prelucra si transmite informatii altor factori (persoane) decizionali.
    ● Urmarirea cu strictete a procedurilor si a normelor de calitate stabilite
    ● Profil etic/integritate

    Alte informatii

    Descrierea generala a postului

    ● Introducerea datelor încasărilor brute, încasărilor nete, TVA, în corespondență cu contractele de programare a filmelor. Aceste date sunt cuprinse în bonurile de chitanța care pot fi vizualizate în sistemul de management.
    ● Solicitarea prin poștă sau telefonică a bonurilor de colectare lipsă de la cinematografe.
    ● Emiterea facturilor referitoare la listele încărcate anterior (facturile trebuie doar aprobate deoarece sunt generate automat de sistem.
    ● Inregistrarea chitantelor in același sistem de management. Chitanțele sunt trimise de noi și trebuie doar transcrise în sistemul de management.
    ● Consultarea si inserarea contractelor de programare si închiriere de filme in sistemul de management.
    ● Trimiterea extraselor de cont către clienți companiei.
    ● Solicitarea plăților de la clienți.
    ● Diverse rapoarte solicitate de către managerul direct.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Tichete de masa