Area Sales Manager

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Resita
  • Timisoara
  • Actualizat la: 25.02.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    • experienta in domeniu similar, minim 5 ani (ceramice sanitare);
    • abilitati de coordonare ( minim 2 ani experienta in coordonarea unei echipe)
    • o atitudine proactivita , dinamica, orientata spre rezultate;
    • o atitudine antreprenoriala ( ritm alert la schimbare, toleranta si flexibilitate ;
    • rigurozitate ( CRM)
    • nivel limba engleza B1/B2

    Responsabilitati

    • Te vei asigura de respectarea standardelor de expunere a produselor si amenajare a expozitiilor din magazinele si filialele companiei din zona alocata si vei propune imbunatatirea acestora sau crearea unor standarde noi;
    • Te vei asigura de implementarea standardelor imbunatatite sau a celor noi in cadrul expozitiilor din magazinele si filialele companiei din zona alocata ;
    • Vei identifica solutii de eficientizare a spatiilor de expunere in functie de tipul expozitiei si specificul punctului de desfacere;
    • Te vei asigura de intocmirea si urmarirea ofertelor de pret;
    • Te vei asigura de afisarea anunturilor privind campaniilor promotionale in expozitiile din magazinele si filialele companiei din zona alocata, in baza documentelor emise de conducerea societatii, cu ajutorul materialelor confectionate in cadrul Atelierului Publicitate;
    • Vei intocmi si actualiza permanent programul de activitati zilnice (ex: activitati repetitive, intalniri clienti, deplasari pe teren, lucru la proiecte etc) pe o perioada de minim 1 saptamana in avans, in Google Calendar;
    • Vei raspunde de buna intretinere si gestionarea corecta a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar pe care le vei utiliza si pe care le vei luat in primire;
    • Vei participa la respectarea bugetului de venituri si cheltuieli alocat centrului de cost din care vei face parte.

    Alte informatii

    Ce iti putem oferi ?


    • Salariu in functie de experienta
    • Prime si bonusuri
    • Tichete de masa
    • Asiguare medicala
    • Masina de serviciu
    • Cursuri si oportunitati de dezoltare

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Decontarea transportului
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Masina de serviciu
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.