Angajăm CHANNEL & FINANCE SPECIALIST WITH ENGLISH

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Angajăm CHANNEL & FINANCE SPECIALIST WITH ENGLISH active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.03.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Requirements:

    Candidate must possess at least a Bachelor’s Degree;
    At least 1 year experience in finance/accounting: e.g Accountant, Billing specialist, Finance specialist etc;
    Good level of communication in English;
    Excel Medium level;
    Able to organize the multi-tasks.

    Location: Bucharest, Pipera - work from office

    Schedule: 09:00 - 18:00, Monday-Friday

    Responsabilitati

    Responsibilitiеs:

    Responsible for day to day business processes including budget reservation and adjustment, offer generation, settlement/acceptance; amount calculation and system submission related to channel incentives and joint marketing campaigns;
    Request necessary supporting documentation from customers or local partners and follow up the timely system operation of the above operations;
    Verify related supporting documentation and ensure accuracy of all contractual terms;
    Manage and keep updated operations evidence and procedures at customer level for each process division;
    Develop process improvements to enhance business efficiency and effectiveness;
    Generate routine or ad-hoc business reports for management.

    Alte informatii

    Benefits:

    Attractive salary package;
    Meal tickets;
    Private health insurance;
    Transport accommodation;
    Office work schedule: L-V, 09.00 - 18.00;
    A great office, a friendly atmosphere and a multinational environment.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (263)