Customer Success Executive - MarTech piata auto

Angajator: ipTalentHub
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.02.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    ipTalentHub provides recruiting and development services for entrepreneurial and intrapreneurial teams.
    Our mission is to discover the value that each of us brings, as we know there is no such thing as perfect job or ideal job ad that gets to all the potential a candidate or company has.
    We approach our services in an interdisciplinary way, from arts to technologies, from business to academia, and from smaller or larger companies to people with potential to change the world. Only in this way we believe we can build successful teams based on performant unique teams.

    Cerinte

    Salut! Noi suntem ipTalentHub. Încântați de cunoștință!

    „Dacă esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, daca iti place sa operezi cu platforme noi de tehnologie si sa ajuti clientii sa se bucure de servicii de excelenta, daca iti doresti sa te dezvolti intr-o echipa agila de business, date & AI, dacă apreciezi încrederea și flexibilitatea de lucru, hai să discutăm!”

    Ne cunoaștem aici pentru că vrei să afli mai multe despre jobul de Customer Succes Executive pentru unul dintre clienții noștri - un start up de dezvoltare tehnologii de inovatie in business ce introduce pe piata o platforma bazata pe AI pentru evaluare automata si intermedierea vanzarilor de masini rulate. Compania aduce un diferentiator de digitalizare completa a intregului proces de vanzare pentru consumatorul direct si centre de comercializare specialiizate.

    Acest rol este foarte important pentru echipa fiind primul contact cu clientii si avand rol cheie pentru pe tot traseul clientilor inainte de vanzare si post tranzactie. De la prima solicitare până la vânzarea sau cumpărarea finală, te vei asigura că fiecare punct de interactiune a clientilor cu platforma este fluid, transparent și plăcut. Această poziție este despre facilitarea succesului clienților.

    Seriozitatea si entuziasmul in abordarea responsabilitatilor acestui rol fata de orice utiliizator sunt obligatorii, autonomia si flexibilitatea sunt incurajate, iar prezenta de spirit si un simt firesc al umorului sunt de dorit!

    Zilnic vei avea ocazia sa interactionezi cu toata echipa multidisciplinara si vei intelege cum feed back-ul clientilor este transferat catre noi posibilitati de imbunatire a produsului.

    Pentru noi candidatul ideal se regăsește în următorul profil:

    - Abilități bune interpersonale si de comunicare cu categorii diferite de clienti, atat in scris cat si verbal;
    - Poate explica într-un mod ușor de înțeles noțiuni de utilizare a unei platforme digitale;
    - Disponibilitatea de a merge dincolo de așteptări pentru succesul clientului;
    - Capacitate dovedită de multitasking prioritizând activitatile proprii și ale echipei legate de clienti;
    - O mentalitate analitică cu o atitudine orientată spre rezolvarea problemelor;
    - Adaptabilitate la schimbari, informatii noi intr-un mediu cu ritm rapid;
    - Atentie la detalii si tact in conditii de presiune;
    - Buna colaborare in echipa, proactivitate si capacitate de invatare rapida;
    - Competențe bune de utilizare a computerelor - Microsoft Office și Excel la nivel avansat;
    - Cunoștințe de limba engleză la nivel cel puțin mediu;

    - Pasiunea pentru industria auto si platforme digitale sunt atuuri;
    - Experienta anterioara in customer success sau alte roluri similare de lucru direct cu clientii (customer support, call center, telesales etc) reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Obiectivele principale ale rolului de Customer Success Executive sunt de a oferi suport atat pentru vanzatori cat si pentru cumparatori pentru a asigura un nivel cat mai ridicat de satisfactie al utilizatorilor cu serviciile oferite.

    - Gestionarea Relației cu Clienții: Vei stabili și vei menține legătura cu utilizatorii individuali și dealerii auto pe diferite canale de comunicare, asigurându-te că aceștia vor avea o experiență optima pe platform.
    - Identificarea Nevoilor: Vei identifica și vei răspunde la cerințele clienților. Te vei asigura că obiectivele și rezultatele dorite ale clienților vor fi îndeplinite.
    - Colectarea Feedback-ului: Vei colecta feedback de la clienți și vei transmite informațiile către echipele de produs și dezvoltare pentru posibile îmbunătățiri.
    - Rezolvarea Problemelor: Vei răspunde și vei soluționa problemele sau nelămuririle clienților, asigurându-te că nivelul de satisfacție rămâne adecvat.
    - Optimizarea Operațiunilor: Vei analiza și vei îmbunătăți procesele legate de client, identificând astfel zonele în care se pot face îmbunătățiri.
    - Îndeplinirea Obiectivelor: Te vei preocupa sa atingi și, dacă este posibil, chiar sa depășesti obiectivele stabilite, contribuind astfel la succesul clienților și la propriile recompense financiare.
    - Monitorizarea Pieței: Vei rămâne informat cu privire la evoluțiile din piata auto, asigurându-te că nevoile clienților sunt anticipate și satisfăcute corespunzător.

    Alte informatii

    Salariu de bază competitiv;
    O structură de bonus fara limite;
    O oportunitate de a genera povești de succes pentru numeroși clienți;
    Șansa de a lucra într-o industrie dinamică, rapidă și în continuă evoluție;
    Oportunități continue de învățare și dezvoltare;
    Program hibrid, sediul in Piata Victoriei.

    Ți se potrivește? Aplică acum și hai să ne cunoaștem într-un prim interviu online. Toți candidații selectați vor fi contactați în maximum 5 zile lucrătoare.