Reprezentant vanzari zona Vestv

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.02.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    – Studii superioare
    – Cunostiinte avansate operare PC
    – Cunoasterea unei limbi straine ( EN – obligatoriu, HU ) la nivel avansat
    – Experienta in vanzari B2B de minim 2 ani
    – Permis conducere auto categoria B

    Responsabilitati

    1. Indicatori relevanti
    – Cifra de afaceri realizata cu clientii din portofoliu
    – Profitabilitatea pe client
    – Cifra de afaceri realizata pe serviciile din portofoliu
    – DSO

    2. Obiectivele postului
    – Atingerea si depasirea obiectivelor stabilite conform cu bugetul companiei
    – Dezvoltarea portofoliului de clienti alocat
    – Monitorizarea pietei si cunoasterea produselor si serviciilor existente in piata
    – Incasarea contravalorii facturilor emise, conform termenelor stabilite in contractele
    cu clientii

    3. Responsabilitati principale

    – Prospectarea permanenta a pietei de profil si identificarea oportunitatilor de afaceri
    – Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea transmiterii unor oferte
    personalizate
    – Negocierea si contractarea de noi clienti in conformitate cu cerintele si regulile
    interne
    – Reprezinta interfata cu clientii in vederea obtinerii garantiilor necesare pentru
    minimizarea riscului si prevenirea neincasatelor
    – Urmareste incasarea contravalorii facturilor si urmarirea platilor clientilor
    – Monitorizarea permanenta a volumelor clientilor din portofoliu
    – Mentinearea unei relatii bune cu clientii din portofoliu si contactarea periodica a
    acestora
    – Pune la dispozitia superiorului ierarhic informatiile despre piata necesare in vederea
    formularii strategiei companiei
    – Participa la identificarea, dezvoltarea si implementarea initiativelor de dezvoltare si
    masurilor de corectie
    – Raporteaza periodic, conform regulilor interne, activitatea proprie si rezultatele
    aferente

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.