Sales Support Representative BT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Sales Support Representative BT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.02.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • studii superioare finalizate, de preferat in domeniul tehnic sau economic;
    • Cunostinte foarte bune operare PC/Microsoft Office (Excel, PowerPoint,etc);
    • Experienta de lucru in SAP - constituie un avantaj important;
    • Abilitati foarte bune de comunicare si spirit de echipa;
    • Flexibilitate, dinamism, tenacitate;
    • Experienta in lucrul cu programele de gestiune;
    • Cunostinte medii de limba germana sau engleza - conditie obligatorie;

    Responsabilitati

    • Administrarea si derularea comenzilor primite de la clienti;
    • Mentinerea legaturii cu clientii;
    • Administrarea si derularea comenzilor catre fabrici;
    • Sustinerea activitatii reprezentantilor de vanzari din serviciul extern;
    • Intocmirea de diverse situatii si rapoarte bazate pe datele activitatii comerciale;
    • Intocmirea de oferte si urmarirea acestora.

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Poate alege beneficiile dorite in limita unui buget
    • Program de lucru flexibil

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (58)