Responsabil Administrativ Facility

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile leoHR active.


Vezi toate job-urile Responsabil Administrativ Facility active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.02.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate (economice sau tehnice reprezinta un plus)
    • Experienta in coordonarea unei echipe, in activitatea de gestiune, logistica, depozitare, parc auto administrativa
    • Experienta anterioara intr-un departament administrativ
    • Cunostinte MS Office
    • Bune abilitati de comunicare si relationare
    • Flexibilitate de a se adapta la schimbarile dintr-o organizatie in continua dezvoltare
    • Atitudine pro-activa
    • Capacitate de planificare si prioritizare

    Responsabilitati

    • Monitorizezi din punct de vedere constructiv si tehnic starea locatiilor companiei si echipamentelor (agentii / spatii comerciale)
    • Vei anunta si urmari solutionarea problemelor tehnice catre furnizorii contractati
    • Planifici programul de mentenanta si coordonezi echipa tehnica (3 tehnicieni)
    • Vei administra contractele cu furnizorii din aria de competenta
    • Participi la proiectele de deschidere/relocare/inchidere/renovare a locatiilor companiei
    • Efectuezi deplasari ocazionale in agentii
    • Te vei asigura de administrarea corespunzatoare a spatiilor inchiriate si de activitatea de aprovizionare cu articole de papetarie, birotica, consumabile specifice, produse de protocol, echipamente, etc.
    • Contribui la elaborarea si actualizeaza politicile si procedurile specifice de lucru specifice de lucru activitatii desfasurate
    • Vei administra si monitoriza activitatea de arhivare fizica si electronica
    • Vei administra contractele cu companii specializate in activitati de posta, produse de birotica, consumabile, etc.
    • Verifici facturile din aria de activitate
    • Menti baza de date a furnizorilor existenti
    • Monitorezi flota auto: programari service, mentinerea documentelor si politelor de asigurari, foi de parcurs, etc.
    • Oferi suport in relatia cu autoritatiile si furnizorii companiei

    Alte informatii

    Program de lucru de luni pana vineri, intre 09:00 si 18:00 cu o ora pauza de masa. Momentan activitatea se desfasoara On site.

    Se ofera:
    • Un mediu de lucru activ cu posibilitati multiple de dezvoltare;
    • Tichete de masa;
    • Prime de sarbatori Paste/Craciun;
    • Ajutor social in functie de eveniment (nastere/deces);
    • Abonament medical Regina Maria;
    • Decontul transportului;
    • Reduceri de 15% in magazinele Lensa;
    • Preturi preferentiale la produsele comercializate;
    • Abonament Bookster.

    Salariu

    5800 - 6800 RON

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Decontarea transportului
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Tichete de masa