Customer Support Specialist - limba bulgară

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LENSA active.


Vezi toate job-urile Customer Support Specialist - limba bulgară active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: LENSA
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.02.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lensa este atât compania cu cea mai rapidă creștere din piața de optică din România, cât și cel mai apreciat magazin de optică din România, iar misiunea noastră este să facem lumea să vadă mai bine, prin produse și servicii de optică de excepție, la îndemâna oricui.
    Lensa este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața locală de optică. În prezent, compania deține peste 80 de showroomuri în România, Republica Moldova și Bulgaria.
    Hai să faci parte dintr-o echipă TARE!
    Pentru că nu ne oprim la a atinge obiectivele companiei - ci ne îndreptăm privirea și către obiectivele fiecăruia dintre noi.
    Ne place să vedem cum fiecare coleg în parte evoluează și devine o versiune mai pregătită pentru următorul pas în cariera lui.

    Cerinte

    Apreciem TARE:

    -Abilitățile foarte bune de comunicare verbală și în scris, atât în limba bulgară, cât și în limba română;
    -Abilitățile de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă;
    -Atenția sporită la detalii și orientare către rezultate;
    -Abilitățile de operare a calculatorului.

    Responsabilitati

    Responsabilitățile tale în echipa Lensa:

    -Comunicarea cu clienții în scris și telefonic;
    -Soluționarea promptă a întrebărilor și solicitărilor clienților;
    -Colaborarea cu echipele interne pentru a asigura rezolvarea eficientă a solicitărilor clienților;
    -Plasarea și procesarea comenzilor în sistem.

    Alte informatii

    Ca parte din echipă, vei beneficia de:

    -Salariu fix și tichete de masă;
    -Asigurare medicală privată;
    -Oportunitatea de a evolua rapid într-un mediu dinamic;
    -Discount la toate produsele din portofoliul Lensa;
    -Abonament la biblioteca Bookster;
    -Liber de ziua ta și extra zile de concediu pentru fiecare an petrecut în echipă;
    -Bonus pentru recomandarea fiecărui nou coleg;
    -Contract pe o perioadă nedeterminată.

    Beneficii

    • Asigurare medicala
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Zile libere suplimentare
    • Petreceri/evenimente companie
    • Tichete de masa