Operator Facturare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lactalis Group active.Vezi toate job-urile Operator Facturare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lactalis Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.05.2024 |
Remote work: | On-site |
Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară .
Cerinte
Cerinte:
• 6 luni – 1 an experiență pe un rol similar;
• Experiența anterioara într-o companie din domeniul logisticii sau producției – constituie avantaj;
• Planificare, organizare și setarea de priorități;
• Analiză și sinteză;
• Raționament logic;
• Studii medii;
• Utilizare PC - Microsoft Excel, Word, PowerPoint.
Responsabilități:
• Emite facturi de servicii sau orice alt tip de factura de vanzare pentru comapniile din grup pe baza instructiunilor primite;
• Opereaza corectii de cantitate pentru livrarile efectuate cu avize sau factura; Corectiile pot fi efectuate fie pe aviz sau pe factura dupa caz;
• Opereaza corectii de pret pentru clienti pe baza documentelor justificative;
• Emite facturi in baza avizelor de expeditie confirmate de client
• Verifica facturile intocmite sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor;
• Cautarea , scanarea si trimiterea in max 48 h a tuturor facturilor solicitate de departamentul juridic , departamentul control - credite care fac obiectul unui litigiu, reclamatii, audit sau control.
• Arhivare documente si transmiterea lor catre arhivist;
• Imparte facturile pe unitati pentru trimiterea lor prin posta sau corespondenta electronica;
Program de lucru: Luni – Vineri 08:00 – 16:00
Transport asigurat: pe rutele Alba Iulia- Oiejda si Aiud - Oiejdea
- Abonament medical
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete cadou
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Customer Support limba franceza/ italiana remote Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la