Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Internet Marketing Online active.


Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Internet Marketing Online
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 08.12.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Internet Marketing Online este o firma specializată în Customer Support Services având departamente de front-office și back-office în industria de iGaming.

    Cerinte

    Te consideri o persoana energica, responsabila, atentă la detalii și cu zambetul mereu pe buze, atunci te așteptam sa faci parte dintr-o echipa tanara, energica si entuziasta.

    Cerinte:
    - Studii medii sau superioare finalizate;
    - Experiența minim 1 an pe un post similar intr-un post similar;
    - Cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, Gmail, PPT);
    - Cunoștințe limba engleza – nivel conversational;
    - Atentie distributiva, gandire ordonata, atenta la detalii;
    - Abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare;
    - Simt de raspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa;
    - Persoana activa, orientată spre rezultate;
    - Persoana cu dorinta de munca, dinamica, foarte organizata, serioasa;
    - Cunoștințe de contabilitate primara - avantaj;
    - Cunoștințe în domeniul de resurse umane – avantaj;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Gestionarea corespondenței cu partenerii, clienti, angajații și autoritățile;
    - Elaborarea și redactarea documentelor în situațiile cerute de management;
    - Administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;
    - Asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, email;
    - Menținerea relației cu furnizorii de servicii (de telefonie fixa/mobila, mobilier, birotica, aparatura de birou, curierat, servicii IT, curatenie);
    - Suportul administrativ pentru celelalte departamente;
    - Asigurarea produselor de protocol, curatenie si papetarie;
    - Supravegherea întreținerii curățeniei în cadrul companiei;
    - Colaborează cu departamentul de Resurse Umane pentru a crea un mediu de lucru plăcut.

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Abonament la sala sport
    • Training-uri
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (93)