Secretara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Internet Marketing Online active.Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Internet Marketing Online |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.12.2023 |
Remote work: | On-site |
Internet Marketing Online este o firma specializată în Customer Support Services având departamente de front-office și back-office în industria de iGaming.
Cerinte
Te consideri o persoana energica, responsabila, atentă la detalii și cu zambetul mereu pe buze, atunci te așteptam sa faci parte dintr-o echipa tanara, energica si entuziasta.
Cerinte:
- Studii medii sau superioare finalizate;
- Experiența minim 1 an pe un post similar intr-un post similar;
- Cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, Gmail, PPT);
- Cunoștințe limba engleza – nivel conversational;
- Atentie distributiva, gandire ordonata, atenta la detalii;
- Abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare;
- Simt de raspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa;
- Persoana activa, orientată spre rezultate;
- Persoana cu dorinta de munca, dinamica, foarte organizata, serioasa;
- Cunoștințe de contabilitate primara - avantaj;
- Cunoștințe în domeniul de resurse umane – avantaj;
Responsabilitati:
- Gestionarea corespondenței cu partenerii, clienti, angajații și autoritățile;
- Elaborarea și redactarea documentelor în situațiile cerute de management;
- Administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;
- Asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, email;
- Menținerea relației cu furnizorii de servicii (de telefonie fixa/mobila, mobilier, birotica, aparatura de birou, curierat, servicii IT, curatenie);
- Suportul administrativ pentru celelalte departamente;
- Asigurarea produselor de protocol, curatenie si papetarie;
- Supravegherea întreținerii curățeniei în cadrul companiei;
- Colaborează cu departamentul de Resurse Umane pentru a crea un mediu de lucru plăcut.
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Abonament la sala sport
- Training-uri
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete cadou
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Internship for Facility Department – (TM) Timisoara, |
![]() | Internship - HR Operations - Nokia Aplica fara CV |
![]() | BROKER IMOBILIAR - Timisoara Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (61) |
Raporteaza eroarea la