Inginer de receptie service

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Inginer de receptie service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 08.02.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    CERINTE:
     STUDII : superioare
     STUDII DE SPECIALITATE : de preferat inginer
     CURSURI/INSTRUIRI : in functie de necesitati
     EXPERIENTA IN DOMENIU: nu este cazul
     COMPETENTA COMPORTAMENTALA : cinste si corectitudine
     LIMBI STRAINE : engleza nivel mediu spre avansat
     ALTE CONDITII CERUTE DE POST: operare PC Microsoft Office, programme de facturare
     PERMIS DE CONDUCERE : B

    Responsabilitati

    Inginer de receptie service

    Locatie: Nordul Bucurestiului

    OBIECTIVUL POSTULUI: Receptia comenzilor, planificarea si facturarea interventiilor catre clienti

    ATRIBUTII :
     Mentine evidenta documentelor de intrare/iesire (comenzi de service , instiintari/ comenzi de reparatii/revizii de la clienti, devize de lucru, bonuri de consum si facturi fiscale pe reparatiile , constatarile si reviziile executate de catre tehnicienii de service) ;
     Intocmeste devize estimative si le transmite clientilor;
     Intocmeste bonuri de consum pentru lucrarile de service in functie de cerinte
     Intocmeste facturi fiscale pe lucrarile devizelor , a constatarilor de service catre clienti si tine evidenta acestora
     Trimite devizele si facturile fiscale la clienti prin mail dupa lucrarile executate sau prin curier rapid;
     Tine evidenta intregii corespondente purtate cu clientii;
     Impreuna cu directorul de service programeaza lucrarile de service si le evidentiaza in programatorul de lucrari;
     Inmaneaza mecanicilor formularele ce formeaza dosarul interventie si verifica completarea acestora la finalizarea interventiei;
     Se ingrijeste din timp pentru ca magazia sa pregateasca piesele pentru reparatii, revizii si interventii la client astfel incat, tehnicienii sa aiba doar de incarcat aceasta marfa in vederea plecarii la client, asigurand un flux de lucru fara timpi de asteptare din partea tehnicienilor suplimentar.
     Factureaza interventiile si expediaza facturile catre clienti, acolo unde este cazul;
     Are obligatia de a anunta personalul ierarhic superior in cel mai scurt timp de orice problema aparuta in desfasurarea activitatii sale sau a tehnicienilor de service pentru rezolvarea acesteia;
     Se ingrijeste ca la intoarcerea tehnicienilor de pe teren sau atunci cand este cazul sa centralizeze noile comenzi de reparatii si revizii pentru a emite in cel mai scurt timp catre client devizele si ofertele cerute de catre acestia.
     Urca valoarea prestatiilor posibile catre clienti pe SEAP(SICAP) acolo unde clientul o cere si are grija de preluarea acestor urcari sa fie preluate conform procedurii SEAP ;
     Mentinere obiectele de inventar primite si cu care lucreaza in stare buna de utilizare;
     Respecta procedura de service a companiei;
     Transmite la clienti contractele de service in forma de draft fara drept de semnatura.
     Are drept de semnatura pentru bonurile de consum, devizele care le emite si facturile catre clienti.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (170)