Network support engineer Bucuresti / remote

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 28.02.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    - Orice fel de experienta cu customer service (fie ca vorbim de call center sau lucrator
    comercial, important este sa ai social skills) – nu este un must experienta aceasta de
    munca
    - Sa fi lucrat cu WIRE SHARK, sau sa ai bune cunostinte despre el (ajuta si experienta cu
    orice alt packet sniffing tool)
    - Sa fi lucrat cu Remote Desktop Connection (sau orice program asemanator precum
    TEAMVIWER, dar nu limitat doar la acestea)
    - Sa fi lucrat In zona de networking (ex: sys admin positions, experienta cu
    troubleshooting in cazuri de package loss, erori de proxy, erori de conexiune,
    configurare retele de tip VoIP, sa fi lucrat cu protocoale precum SIP, NAT, NTP, FTP,
    MASK, DNS, DHCP, UDP, TCP) – SIP, NAT, NTP, DNS, TCP sunt un must cu care lucram
    constant

    Responsabilitati

    - Monitorizare si troubleshooting de retele VoIP sustinute prin device-uri fizice
    si/sau servicii in cloud (cloud based services)
    - MONITORIZARE – trebuie sa ne uitam constant in queue-ul de tickete; pe baza
    ticketelor monitorizam calitatea apelurilor, orice fel de erori care pot aparea in timpul
    functionarii device-urilor sau serviciilor
    - TROUBLESHOOTING – daca un ticket nu se rezolva automat in 15-20 de minute vom
    vedea ce device are probleme, ne conectam la el folosind REMORE DESKTOP
    CONNECTION sau WEBSOCKET, iar folosind SYSLOG sau WIRE SHARK, urmarim
    pachetele si eventualele erori in vederea descoperirii cauzei principale a alarmei si
    rezolvarea acesteia
    - MAIN TASK – solutionare de tickete

    Beneficii

    • Asigurare medicala
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.