Angajăm HR MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Angajăm HR MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 05.01.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group recrutează HR MANAGER pentru una dintre cele mai renumite companii din România, care activează în industria gambling din 2007.

    Candidatul ideal:

    · Minim 3 ani experiență pe o poziție de coodonare în HR;
    · Studii superioare de specialitate – avantaj Managementul Resurselor Umane;
    · Cunoașterea limbii maghiare la nivel avansat;
    · Persoană diplomată, organizată, cu abilități de comunicare și negociere;
    · Bun mediator în raportul dintre conducere și personal;
    · Cunoașterea dinamicii pieței muncii;
    · Cunoașterea și utilizarea instrumentelor de evaluare psihologică a personalului și a programelor de salarizare ( Saga, Revisal);
    · Capacitate de analiză și de rezolvare a situațiilor apărute;
    · Constanță în decizii și discernământ;
    · Capacitatea de distribuirea sarcinilor.

    Responsabilitati

    Responsabilitățile postului:

    · Reprezintă Departamentul Resurse Umane în relația cu celelalte departamente;
    · Elaborează și urmărește implementarea strategiei și a procedurilor de lucru privind resursele umane;
    · Dezvoltă, revizuiește, implementează și actualizează politicile de angajare, de motivare si de beneficii;
    · Elaborează, dezvoltă și implementează planuri de carieră si dezvoltare personală pentru întreg personalul;
    · Întocmește: contractele de muncă, actele adiționale, adeverințele pentru bancă și restul documentelor specifice;
    · Decide titulatura posturilor din companie conform COR;
    · Prezintă rapoarte periodice către conducerea companiei;
    · Coordoneaza activitățile de recrutare și selecție la nivelul țării;
    · Analizează în permanență nivelurile de salarizare de pe piața muncii pentru a propune pachete salariale motivante;
    · Elaborareză ROI și Organigrama;
    · Organizează acordarea concediului de odihnă și a zilelor libere pentru personalul din subordine;
    · Vizitează, verifică și controlează periodic locațiile societății la nivel național;
    · Colaborează cu Departamentul de Marketing pentru crearea și menținerea unei imagini pozitive a firmei;
    · Respectă și aplică actele normative în vigoare și Contractul Colectiv de Muncă aplicabil;
    · Efectuează vizite trimestriale la punctele de lucru.

    Alte informatii

    Beneficii:

    · Salariu motivant;
    · Tichete de masă în valoare de 30 de Ron / zi;
    · Program de birou de L – V în intervalul 7:30 – 16:30 flexibil;
    · Abonament de servicii medicale;
    · Mașină, laptop, telefon de serviciu.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote