Accounting Specialist- zona Baneasa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ISG Personalmanagement active.


Vezi toate job-urile Accounting Specialist- zona Baneasa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: ISG Personalmanagement
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.03.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Established in 1999, ISG in its expansion has become a European leader in HR consulting. With over 750 employees across 60 offices, we provide high-quality solutions for all HR matters in 40 countries.
    A flat corporate structure and homogenous global practices guarantee an always smooth and rapid project implementation.

    Our dynamic development, the high quality of our services, the dedicated commitment of our qualified consultants and an excellent price-performance ratio are the reason for ISG’s success. Steady growth by entering new markets and opening new offices is part of our business strategy.
    Our consultants are specialists and, as a team, cover all sectors with in-depth specialist knowledge.

    We are your full-service provider in all personnel matters. Our services include Executive Search, Search & Selection, Personnel Development & Training, Employer Branding, Media House, Outplacement, Interim Management and Temporary Staffing.

    Cerinte

    • Experienta in domeniul financiar-contabil fie intr-o societate de contabilitate, fie intr-o societate care opereaza in domeniul real-estate, reprezinta un plus
    • Experienta in utilizarea softului contabil Navision sau SAP reprezinta un avantaj
    • Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate
    • Calitatea de Expert contabil sau stagiar CECCAR reprezinta un avantaj
    • Cunostinte medii de Excel
    • Cunostinte minime de limba engleza
    • Abilitati bune de planificare, organizare, comunicare si relationare, responsabilitate, promptitudine si capacitatea de a respecta termenele limita

    Responsabilitati

    • Asigura evidenta contabila pana la nivel de balanta/bilant sub directa coordonare a superiorului ierarhic
    • Efectueaza inregistrarea in contabilitate a tuturor documentelor si operatiunilor economico-financiare:
    o facturi primite de la furnizori
    o facturi emise catre clienti
    o imprumuturi si dobanzi;
    o descarcarea lunara a cheltuielilor si veniturilor inregistrate in avans
    o extrase de cont bancar in lei si valuta
    o reevaluarea lunara a soldurilor in valuta
    o procese verbale de receptie a mijloacelor fixe si amortizarea lunara aferenta acestora
    o registrul de casa in lei si valuta
    o deconturi de cheltuieli, ordine de deplasare
    o alte documente si operatiuni economico-financiare
    • Urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglemantarile in vigoare si regulile interne
    • Intocmirea componentelor pentru soldurile tuturor conturilor contabile
    • Pregatirea jurnalului de cumparari si a jurnalului de vanzari
    • Intocmirea bilanturilor si respectiv a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/semestriale/ anuale, care trebuie depuse la Administratia Financiara si la Directiile de Impozite si taxe locale (decont de TVA, declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale, etc.) sub coordonarea directa a superiorului ierarhic
    • Asigura introducerea in lantul de aprobare la plata a taxelor datorate catre bugetul statului
    • Acorda sprijin la intocmirea situatiilor necesare controalelor externe , auditului extern si tertilor
    • Participa la intocmirea documentatiei anuale de inventariere a patrimoniului (liste scriptice de inventariere a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar, confirmari de solduri in relatie cu bancile, clientii, furnizorii si creditorii societatii, procese verbale de casare, etc)
    • Tine evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar in folosinta ale societatii
    • Arhivează corespunzător documentele si registrele contabile ale societatii
    • Verifica periodic fisa sintetica pe platitor ANAF
    • Intocmeste chestionarele statistice periodice catre institutul National de Statistica si Banca Nationala a Romaniei
    • Intocmeste situatii financiar-contabile diverse solicitate de seful direct sau de catre celelalte departamente ale societatii

    Alte informatii

    - Acest rol presupune prezenta zilnica la birou (reper: Mall Baneasa).
    - Se asigura transportul cu Microbuzul pe o ruta prestabilita la/de la locul de munca.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Fun / Relax Area
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI, Alt oras,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (127)